سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

دوشنبه 26 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 370
  • بازدید: 17
  • 1403/06/14 - 07:51:17

کارمند نمونه خلخال:

کار برای خدا دلسردی ندارد

کار برای خدا دلسردی ندارد

کارمند نمونه خلخالی گفت: کارمند کسی است که با وجدان بیدار در خدمت جامعه هدف و هم‌نوع خود بوده و از هیچگونه خدمات خالصانه و خاضعانه نسبت به هموطن خود دریغ ننماید.

رسول پوزن درگفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، به اهمیت جایگاه کارمندی در کشور اشاره کرد و گفت: کارمند کسی است که با وجدان بیدار در خدمت جامعه هدف و هم‌نوع خود بوده و از هیچگونه خدمات خالصانه و خاضعانه نسبت به هموطن خود دریغ ننماید.

وی ادامه داد: در کشور عزیز ما و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نسبت به عموم مردم به خصوص کارکنان دولت ارزش، اعتبار و جایگاه خاصی قائل اند؛ اما متاسفانه کارمندان نسبت به در آمدی که دارند معیشت آنان با مشکلاتی مواجه بوده و تحقق معیشت آنان به اندازه کافی تحقق نیافته است.

رئیس بهزیستی شهرستان خلخال در خصوص زندگی کارمندی، مزایا و مشکلاتی که در این مسیر وجود دارد پرداخت و گفت: زندگی امروزی کارمندی با حقوق کم و ثابتش پاسخگوی نیازهای معیشتی کارمندان نبوده و کارمندان علاوه بر زمان موظفی خود در مجموعه و ارگان، مشغول در شغل دوم بوده که این مسئله اصحلاک کاری را بسیار بالابرده و کارمندان را با مشکلاتی مواجه کرده است.

 وی به مسئولیت‌های خود در طول دوران کارمندی پرداخت و گفت: بنده از بدو استخدام تا بحال در تمامی واحدهای و امورات اداره، از جمله: شغل شریف مددکار امور اجتماعی و توانبخشی، مشارکتهای مردمی‌مسکن‌رفاه کارکنان و سایر امورات مثمر ثمر اداره با رعایت عدالت و وجدان کاری و پاکدستی در خدمت ولی نعمتان جامعه هدف بهزیستی و سازمان و مردم قدر شناس .نوع دوست و خیرین محترم بوده و هستم و بر خود میبالم که خداوند منان با لطف و‌عنایات وافر، حقیر را لایق خدمت به محرومین و معلولین قرار داده است.

پوزن در ادامه به سوابق اجرایی خود در شهرستان خلخال اشاره کرد و افزود: اینجانب بعنوان عضوی کوچک‌ در سازمان بهزیستی تا به الان بالغ بر ۱۲۰ واحد مسکونی محرومین تحت حمایت، 185 مورد وام اشتغال،25 مورد جهیزیه، 140عدد لوازم خانگی و ضروری زندگی، 3800 مورد بسته های غذایی همچنین لوازم توانبخشی از جمله: ویلچر، تشک مواج، واکر، عصای زیر بغل و مچی، توالت فرنگی، پوشینه و دیگر لوازم مورد نیاز معلولین و توانخواهان عزیز، انواع از جمله خدمات بهزیستی خلخال در زمان مدیریتی بنده بوده است.

وی به اقداماتی شایان سازمان بهزیستی شهرستان خلخال در راه خدمت به جامعه هدف خود پرداخت و افزود: خدمت رسانی به افراد کم توان و نیازمند بی سرپرست و بد سرپرست، در راه ماندگان، بیماران روانی، اعتیاد، کودکان کار و‌خیابانی، معافیتهای سربازی، پرداخت بیمه های خویش فرمایی و کار فرمایی، هزینه های تحصیلی دانشجویی و دانش اموزی . دوره های اموزشی پیش و بعد از ازدواج و آسیبهای اجتماعی، خدمات اورژانس اجتماعی 123. مراکز مشاوره های 1480. غربالگریهای شنوایی و بینایی سنجی. خدمات مشاوره‌ای از جمله اقدامات شایان خانواده بهزیستی شهرستان خلخال است.   

انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • کار برای خدا دلسردی ندارد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وهشت منهای هشت