سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 37
  • بازدید: 59
  • 1403/03/04 - 13:46:20

امام جمعه خلخال:

ترویج فرهنگ مصرف مواد دخانی درجامعه از اهداف استکبار است

ترویج فرهنگ مصرف مواد دخانی درجامعه از اهداف استکبار است

امام جمعه خلخال گفت : ترویج فرهنگ مصرف سیگار و مواد دخانی در بین مردم جوامع کشورهای اسلامی از اهداف بزرگ استکبارجهانی به سرکردگی انگلیس است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«سلام خلخال»، حجت الاسلام کریم اسدی درخطبه‌های امروز نماز جمعه خلخال با گرامی‌داشت سالروز جهانی بدون دخانیات گفت: علاوه بر وارد شدن صدمات جانی به لحاظ سوء مصرف سیگارومواد دخانی به افراد جوامع اسلامی، مصرف سیگار و مواد دخانی سالانه هزینه‌های مالی سنگینی را بر دوش دولت‌ها و ملت‌ها تحمیل می‌کند.

 وی با بیان اینکه متاسفانه مصرف سیگار و مواد دخانی درسطح مردم کشورهای اسلامی قابل توجه است اظهار داشت :این موضوع شامل حال شهرستان خلخال نیز می‌شود و میزان بالای مصرف سیگار بین مردم این شهرستان قابل توجه است. 

 خطیب جمعه خلخال گفت: از مسئولین ذی ربط و همچنین دست اندرکاران فرهنگی بهمراه ریش سفیدان دلسوزان جامعه و افراد ذی نفوذ خلخال انتظار می‌رود نسبت به نفی مردم به پرهیز از مصرف سیگار و داشتن زندگی بدون دخانیات به صورت جدی تلاش کنند. 

 وی با گرامیداشت شهادت رئیس جمهور فقید کشورمان و همچنین همراهان ایشان درحادثه سانحه هوایی بالگرد از حضور بسیار پرشور و باشکوه مردم در آیین‌های عزاداری خدمت تقدیر کرد. حجت الاسلام اسدی در پایان صحبت های خود افزود: عم با عزت و همچنین مرگ با عزت از جمله الطاف خداوند به افرادی است که در راه خدمت به جامعه خود را فدا می‌کنند و خداوند همواره جبران کننده این چنین افراد است.


انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • ترویج فرهنگ مصرف مواد دخانی درجامعه از اهداف استکبار است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
پنج به‌اضافه نه