سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

دوشنبه 26 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 367
  • بازدید: 108
  • 1403/06/13 - 13:31:11

رئیس آموزش و پرورش خلخال عنوان کرد:

کسب رتبه دو رقمی کنکور در خلخال

کسب رتبه دو رقمی کنکور در خلخال

رئیس آموزش و پرورش خلخال گفت: محمد فرجی دانش‌آموز ای دبیرستان شهید بهشتی امنطقه موفق به کسب رتبه ۲۴ رشته تجربی در آزمون کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»،مستقیم حسینی صبح امروز در حاشیه دیدار با دانش‌آموز موفق رشته تجربی در جمع خبرنگارات از موفقیت دانش آموزان خلخالی در کنکور امسال اشاره کرد و گفت: در آزمون کنکور امسال ۲۴ نفر از دانش‌آموزان منطقه آموزش و پرورش خلخال موفق به کسب رتبه زیر سه هزار شدند.

وی در ادامه گفت: از این تعداد ۱۱ نفر موفق به کسب رتبه زیر هزار ، ۶ نفر موفق به کسب زیر ۲ هزار و ۶ نفر نیز موفق به کسب رتبه زیرسه هزار در آزمون سراسری کنکور امسال شدند.

مدیر آموزش و پرورش خلخال با بیان این که آمار برگزیدگان کنکور امسال خلخال در مقایسه با سال گذشته به بیش از ۲ برابر افزایش پیدا کرده است، افزود: در آزمون کنکور سراسری سال گذشته ۱۸ نفر از دانش‌آموزان این منطقه موفق به انتخاب رشته پزشکی در دانشگاه‌های دولتی شدند که این آمار پس از گذران دوران کرونا آمار قابل قبول و کم‌نظیر بوده است.

وی اظهار کرد: با توجه به کسب رتبه‌های برتر دانش‌آموزان رشته تجربی خلخال در آزمون کنکور سراسری امسال نیز با پایان مرحله انتخاب رشته به زودی لیست تعداد پذیرفته‌شدگان در رشته پزشکی نیز به اطلاع عموم خواهد رسید.

حسینی افزود: در حالی که در آزمون سراسری سال قبل ۲۰ نفر از دانش‌آموزان خلخال موفق به ورود به دانشگاه فرهنگیان شده بودند این تعداد با افزایش بیش از ۲ برابری به ۴۵ نفر رسیده است.

انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • کسب رتبه دو رقمی کنکور در خلخال

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
سی منهای یک