سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

دوشنبه 26 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 363
  • بازدید: 18
  • 1403/06/12 - 13:41:03

همزمان با ایام آخر ماه صفر برگزار شد؛

دسته عزاداری نیروهای مسلح در خلخال

دسته عزاداری نیروهای مسلح در خلخال

دسته عزاداری نیروهای مسلح همزمان با ایام منتهی به ماه صفر به مناسبت رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت دومین اخترتابناک امامت و ولایت حضرت امام حسن مجتبی(ع) در شهر خلخال برگزارشد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، دسته عزاداری نیروهای مسلح همزمان با ایام منتهی به ماه صفر به مناسبت رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت دومین اخترتابناک امامت و ولایت حضرت امام حسن مجتبی(ع) در شهر خلخال برگزارشد. 

در جریان این مراسم حجت الاسلام و المسلمین سید رضا قدسی امام جمعه شهرستان خلخال در سخنانی به دین مبین اسلام و تبعیت واقعی از این دین اشاره کرد و گفت: مسلمان واقعی آن کسی هست که از فرامین و دستورات دین مبین اسلام و پیامبر اکرم تبعیت کند و در خط مشی اسلام حرکت کند.

وی ضمن گله مندی از کشورهای مسلمان حاشیه خلیج فارس در خصوص سکوت و عدم اقدامات علیه اسرائیل در جنگ غزه گفت: اگر کشورهای اسلامی همگی از دین و فرمایشات پیامبر اکرم(ص) و دین مبین اسلام تبعیت میکردند دیگر فضایی برای عرض اندام اسرائیل و هم پیمانانشان نداشتند. 

وی افزود: امروزه کربلای ما غزه است و باید این را بدانیم با تمام وجود از مظلومیت مردم غزه دفاع کنیم. 

در این مراسم دسته های عزاداری نیروهای مسلح با پیمایش مسیری طولانی و با نوحه‌سرایی و فریاد یا محمدا و یا حسنا در غم و اندوه پیامبر خوبی ها و حضرت امام حسن مجتبی(ع) گریستند‌‌.

انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • دسته عزاداری نیروهای مسلح در خلخال

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
نوزده منهای یک