سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: فرهنگی
  • کد خبر: 36
  • بازدید: 51
  • 1403/03/03 - 12:00:47

همزمان با سوم خرداد؛

سالروز آزادسازی خرمشهر در خلخال گرامی داشته شد

سالروز آزادسازی خرمشهر در خلخال گرامی داشته شد

سوم خرداد ماه سالروز عملیات غرورآفرین بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر با برگزاری ویژه برنامه‌های مختلف در شهرستان خلخال گرامی داشته شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، صبح امروز ویژه مراسم غبارروبی و گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در حسینیه شهدای گمنام شهر خلخال برگزار شد. 

 در ابتدای این مراسم زیارت عاشورا توسط شرکت کنندگان قرائت و یاد و خاطره شهدای عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر و شهدای خدمت گرامی داشته شد. 

 در جریان این مراسم حجت الاسلام فیاض تمجید مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال در صحبت‌های خود با گرامی داشت سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: امروزه به برکت جان فشانی‌های رزمندگان و شهدای حاضر در عملیات غرورآفرین بیت المقدس نام ایران اسلامی در جهان می‌درخشد. 

 وی از عملیات بیت المقدس به عنوان یکی از عملیات‌های بسیارموفق و تاریخ ساز کشورمان یاد کرد که به برکت پیروزی رزمندگان در این عملیات و آزادسازی خرمشهر زمینه رهاسازی سطح وسیعی از خاک کشورمان از دست دشمن فراهم شد. 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه با گرامی‌داشت شهادت شهید جمهور و شهدای خدمت درسانحه هوایی بالگرد افزود: حضور بسیاری از سران کشورهای بزرگ در مراسم تشییع پیکرهای شهدای خدمت در تهران نشانگر عظمت و غرور ایران اسلامی در سطح جهانی است. 

 در پایان این مراسم که پیش از ظهر امروز با حضور امام جمعه فرماندار جمعی ازمسئولین اجرایی، نظامی، انتظامی، قضایی و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد، مزارشهدای خلخال و همچنین مزار شهدای گمنام میهمان این شهرستان غباروبی ،گلباران و عطرافشانی شد.

انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • سالروز آزادسازی خرمشهر در خلخال گرامی داشته شد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وچهار منهای دو