سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

دوشنبه 26 شهریور 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 342
  • بازدید: 24
  • 1403/06/03 - 21:17:55

امام جمعه موقت بخش شاهرود:

اربعین، تمدن‌ساز جامعه اسلامی است

اربعین، تمدن‌ساز جامعه اسلامی است

امام جمعه موقت بخش شاهرود گفت: راهپیمایی اربعین یک حرکت جمعی باشکوه و حیرت‌انگیز است؛ چراکه با شرکت در این حماسه، روحیه مقاومت و اخلاق‌مداری در انسان رشد می‌کند؛ لذا اربعین تمدن‌ساز جامعه است.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین قنبر دلاوری روحانی و فعال فرهنگی به ایام اربعین اشاره کرد و گفت: تمامی مسلمانان و عاشقان اباعبدالله به حقانیت امام حسین (ع) و شهدای کربلا شهادت می‌دهند؛ و در راه امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر و مبارزه با ظلم قدم بر می‌دارند.

وی ادامه داد: برای رسیدن به هدف عالی و توحید باید دل‌وجان ما در اختیار خدا و اهل‌بیت باشد علاوه‌برآن پایبندی به جایگاه اربعین است؛ چراکه این روز وحدت‌آفرین و هدایتگر جامعه اسلامی است.

فعال فرهنگی اظهار کرد: راهپیمایی اربعین یک حرکت جمعی باشکوه و حیرت‌انگیز است؛ چراکه با شرکت در این حماسه، روحیه مقاومت و اخلاق‌مداری در انسان رشد می‌کند؛ لذا اربعین تمدن‌ساز جامعه است.

وی افزود: در دنیای اسلام تا به اکنون مخلوقی نبوده که به‌اندازه اباعبدالله به عهد و پیمان الهی وفادار بوده باشد؛ اما ماهم برای نزدیک‌شدن به آن مقام باید به عهد و پیمان امام عصر پایبند باشیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین دلاوری حضور مردم در پیاده‌روی اربعین و جهت‌دهی در راستای حوادث غزه را بسیار تأثیرگذار دانست و افزود: مسلمانان از بدو اسلام همواره یارویاور مسلمانان بوده‌اند و در پیاده‌روی امسال نیز ما شاهد تبلیغ و ترویج حقوق مردم مظلوم فلسطین و غزه هستیم که این خود هم‌نشان از اتحاد مسلمانان و نشان از حمایت جهان اسلام از مظلومان عالم است.

انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • اربعین، تمدن‌ساز جامعه اسلامی است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌ویک منهای دو