سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

دوشنبه 26 شهریور 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 339
  • بازدید: 24
  • 1403/06/02 - 14:05:37

امام جمعه موقت خلخال عنوان کرد:

خدمت به مردم بالاترین مدال افتخار

خدمت به مردم بالاترین مدال افتخار

امام جمعه موقت خلخال گفت: مسئولین باید وظایف خود را به نحو احسن انجام داده که بدانند که خدمت به مردم بالاترین مدال افتخار است

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، حجت الاسلام مهدی عابدی امام جمعه موقت شهرستان خلخال در خطبه دوم نماز عبادی سیاسی جمعه به تشکیل هیئت دولت و رای اعتماد مجلس به وزرای فعلی اشاره کرد و گفت: مسئولان در تمامی عرصه ها باید امانت دار بوده و مسئولیتی که تحویل گرفته‌اند را در جهت خدمت به مردم به نحو احسن انجام دهند‌ که خدمت به مردم بالاترین مدال افتخار است.

وی در ادامه با اشاره به فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) در خصوص اینکه مردم ولی نعمتان ما بر روی زمین هستند؛ اظهار کرد: حضرت امام خمینی بارها در کلام خود فرمونده‌اند مردم ایران در زمان انقلاب و پس از آن را از مردمان زمان پیامبر والاتر و ازژشمندتر هستند که این مسئله خود نمایانگر این مورد است که باید با تمام وجود از مردمی که از عزیزترین افراد خود در راه حفظ آرمان های انقلاب اسلامی دانسته‌اند قدردانی کرد و در تمام زمان به آنها خدمت نمود.

امام جمعه موقت شهرستان خلخال بیان کرد: وزرا و هیئت دولت باید تمام فرصت ها را غنیمت شمرده و خالصانه در جهت رفع مشکلات مردم قدم بردارند.

وی پرهیز از انجام کارهای شبه‌انگیز توسط مسئولین را از مهمترین شاخصه های رفتاری یک شخص مسئول در نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و تاکید کرد: مسئولین باید این نکته را بدانند که برای تک تک لحظات خدمت خود باید در محضر خدا پاسخگو بوده و در انجام کارهای خود احساس وظیفه کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدی افزود: امروزه بزرگترین تهدید در کنار تهدید خارجی مسئله فساد است؛ که باید مسئولین خود را از این خطر محفوظ نگه داشته و از بین المال در راه خدمت به اسلام و مسلمین بهره بگیرند.

انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • خدمت به مردم بالاترین مدال افتخار

برچسب‌ها

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌ویک منهای نه