سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 333
  • بازدید: 19
  • 1403/05/31 - 12:47:17

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان خلخال:

حکم اعضای انجمن کتابخانه‌های‌عمومی خلخال اهدا شد

حکم اعضای انجمن کتابخانه‌های‌عمومی خلخال اهدا شد

جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی خلخال که پیش از ظهر امروز در محل فرمانداری این شهرستان برگزار و حکم انتصاب اعضای انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان خلخال به آنان اهدا شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی خلخال که پیش از ظهر امروز در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در جریان این مراسم سید جواد یحیی‌زاده فرماندار خلخال در جمع خبرنگاران از تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات سال قبل  و سال جاری ادامه و تکمیل پروژه در حال ساخت ساختمان کتابخانه مرکزی شهر خلخال خبر داد و گفت: در سفر اخیر استاندار اردبیل به شهرستان خلخال واگذاری ساختمان بلااستفاده جهاد کشاورزی روستای شال به اداره کتابخانه ها عمومی شهرستان جهت استفاده کتابخانه این روستا مصوب شده است.

همچنین در جریان این جلسه سید جواد یحیی‌زاده فرماندار خلخال و مریم محمدی رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی خلخال با تاکید بر لزوم تلاش مدیر کتابخانه‌های عمومی این شهرستان و همچنین مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل برای راه اندازی مجدد کتابخانه تعطیل شده روستای شال از توابع بخش شاهرود این شهرستان تاکید کردند.

در پایان این مراسم حکم انتصاب اعضای انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان خلخال به آنان اهدا شد و از بهرام نقی‌زاده و سید مصطفی مرادخانی دو خبرنگار تلاشگر این شهرستان با اهدای لوح سپاس و هدایایی از سوی خانم مریم محمدی مدیر کتابخانه‌های عمومی این شهرستان تجلیل شد. 

انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • حکم اعضای انجمن کتابخانه‌های‌عمومی خلخال اهدا شد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وهشت منهای ده