سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 33
  • بازدید: 101
  • 1403/03/02 - 13:09:02

همزمان با روز تشییع پیکر مطهر شهدای خدمت برگزار شد؛

حضور پرشور خلخالی ها در مراسم یاد بود شهدای خدمت

حضور پرشور خلخالی ها در مراسم یاد بود شهدای خدمت

مراسم گرامی‌داشت شهادت شهید جمهور سید ابراهیم رئیسی و همراهان در مصلای نماز آیت الله خامنه‌ای شهرخلخال برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، . این مراسم پیش از ظهر امروز با حضور پرشور مردم و مسئولین اجرایی ،نظامی، انتظامی، قضایی و اهالی مومن، ولایت‌مدار خلخال برگزار شد.

در ابتدای این مراسم آیاتی چند از کلام الله مجید قرائت و برنامه های متنوعی از قبیل: مداحی، شعرخوانی حماسی‌وانقلابی، اجرای سرود برگزار و مردم داغدار شهر خلخال با سینه زنی و برگزاری آیین عزاداری نام و یاد شهدای خدمت شهید سید ابراهیم رییسی و همراهان خدمتگزار آن را گرامی داشتند.

همچنین در جریان این مراسم فرماندارخلخال در صحبت‌های خود با گرامی داشت‌ یاد و خاطره شهید جمهور خدمت صادقانه و خالصانه ،اخلاص در عمل خدمت را از ویژگی های مهم شهید سید ابراهیم رئیسی نام برد و گفت: این شهید بزرگوار و خستگی ناپذیر همواره تلاش برای رفاه و آسایش ملت ایران اسلامی را سر لوحه کار خود قرار داد و این از جمله خصوصیات منحصر به فرد و بارز رئیس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی بود.

حجت الاسلام کریم اسدی امام جمعه خلخال نیز با تسلیت شهادت سیدالشهدای خدمت و همراهان ایشان گفت: ایران شاهد یک حادثه تلخ است و آن از دست دادن رییس جمهوری محبوب و انقلابی است.

وی در پایان صحبت‌های خود افزود: امروز عزادار مرد بزرگی هستیم که بهترین خصوصیتش صداقت او در برابر ملت بود و تا آخرین لحظه زندگی خود با همه ظرفیت‌ها به این مردم خدمت کرد.
انتهای خبر/ج

انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • حضور پرشور خلخالی ها در مراسم یاد بود شهدای خدمت

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وهفت منهای نه