سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 328
  • بازدید: 37
  • 1403/05/30 - 08:14:36

رئیس دانشکده علوم پزشکی خلخال عنوان کرد:

پلمب موقت یکی‌از استخرهای شنا در خلخال

پلمب موقت یکی‌از استخرهای شنا در خلخال

رئیس دانشکده علوم پزشکی خلخال گفت: طبق گزارشات ارسالی از سوی مردم به جهت تغیر رنگ آب استخر در کوتاه‌ترین زمان اکیپ بازرسی بهداشت محیط جهت بازرسی به استخر مراجعه نمود و به بررسی آب این استخر پرداختند.

دکتر عمران خسروی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، از ارسال گزارشات واصله از سوی اهالی شریف و دلسوز شهرستان خلخال مبنی بر رنگ نامتعارف آب  یکی از استخرهای شنا در خلخال خبرداد و گفت: طبق گزارشات ارسالی از سوی مردم در کوتاه‌ترین زمان اکیپ بازرسی بهداشت محیط جهت بازرسی به استخر مراجعه نمود و به بررسی آب این استخر پرداختند.

وی در ادامه اظهار کرد: آب این استخر با توجه به رنگ غیر متعارف استخر (رنگ سبز) با همکاری متصدی میزان هفتصدوهشتادهزار لیتر آب استخر خالی شده و کف استخر اسید شویی، جاروبی، عملیات سوپرکلراسیون صورت گرفت و در ادامه با آب شهری پر گردید که در نتیجه رنگ سبز آب ازبین رفته و رنگ متعارف (آبی) جایگزین شد. 

رئیس دانشکده علوم پزشکی خلخال از نمونه برداری از نقاط مختلف استخر جهت اطمینان بیشتر و انجام آزمایش های بهداشتی خبر داد و تصریح کرد: استفاده مجدد از استخر منوط به نتایج آزمایشات آب بوده و استخر تا دریافت جواب آزمایش پلمب گردیده است.

وی افزود: گروه سلامت محیط و کار در صورت نامطلوب بودن جواب آزمایشات آب، اجازه بهره برداری برای مدت چند روز و تا اطلاع ثانوی را نخواهد داد.


انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • پلمب موقت یکی‌از استخرهای شنا در خلخال

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
سه به‌اضافه یک