سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 321
  • بازدید: 25
  • 1403/05/28 - 12:32:07

امام جمعه خلخال:

اربعین حسینی لرزه بر اندام دشمنان انقلاب است

اربعین حسینی لرزه بر اندام دشمنان انقلاب است

امام جمعه خلخال گفت: اعلام آمادگی میلیون‌ها نفر از زائرین کربلا جهت حضور در مراسم پیاده‌روی اربعین امسال در کشور عراق لرزه بر اندام دشمنان انقلاب و نظام اسلامی انداخته است.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، کاروان پیاده روی کارکنان دانشکده علوم پزشکی خلخال با بیش از ۸۰ نفر از پرسنل دانشکده علوم پزشکی خلخال عازم پیاده روی اربعین حسینی امسال شدند و شهر خلخال را به مقصد کشور عراق ترک کردند.

در جریان این مراسم حجت الاسلام سید رضا قدسی امام جمعه خلخال در جمع خبرنگاران گفت: حضور میلیون‌ها نفر از عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در پیاده‌روی بزرگ اربعین هرساله به خصوص اعلام آمادگی میلیون‌ها نفر از زائرین کربلا جهت حضور در مراسم پیاده‌روی اربعین امسال در کشور عراق لرزه بر اندام دشمنان انقلاب و نظام اسلامی انداخته است.

وی افزود: خوشبختانه هر سال بر تعداد زائرین پیاده‌روی اربعین حسینی در مسیر نجف ـ کربلا افزوده شده و امروزه پیاده‌روی اربعین به عنوان یکی از نماد مسلمانان برای مقابله با زیاده خواهی‌های استکبار جهانی و همچنین نماد انسجام وحدت و یکپارچگی مسلمین در جهان محسوب می‌شود.

در این کاروان که در قالب دو اتوبوس ظهر امروز با بدرقه رسمی امام جمعه ،فرماندار و جمعی از مسئولین خلخال این شهرستان را به مقصد کربلای معلی ترک کرد ۸۵ نفر از کارکنان دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خلخال به همراه خانواده‌های خود حضور دارند که جهت شرکت در پیاده‌روی بزرگ اربعین عازم کشور عراق شدند.

کاروان پیاده روی اربعین حسینی با حضور پر شور کارکنان دانشکده علوم پزشکی خلخال روز پنج شنبه ۲۵ مردادماه ۱۴۰۳ با بدرقه امام جمعه، فرماندار، رئیس دانشکده و جمعی از مسئولین شهرستان خلخال و با در دست داشتن بیرق‌های عزا و ندای لبیک یا حسین (ع) به سوی کربلای معلی و حرم نورانی حضرت سیدالشهدا (ع) حرکت کردند و به خیل عاشقان حسینی در مراسم اربعین حسینی پیوستند.

انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • اربعین حسینی لرزه بر اندام دشمنان انقلاب است

برچسب‌ها

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وهشت به‌اضافه هفت