سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 319
  • بازدید: 39
  • 1403/05/28 - 12:05:29

همزمان با نزدیک شدن به ایام بازگشایی مدارس صورت گرفت؛

آغاز طرح نوسازی مدارس در خلخال

آغاز طرح نوسازی مدارس در خلخال

طرح نوسازی و شاداب سازی مدارس در قالب اردوهای جهادی با نام شهید والامقام شهید روح الله عجمیان در محل مدرسه شهید شکارچی شهرستان خلخال برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، طرح نوسازی و شاداب سازی مدارس در قالب اردوهای جهادی با نام شهید والامقام شهید روح الله عجمیان در محل مدرسه شهید شکارچی شهرستان خلخال برگزار شد. 

در جریان این مدارس سرهنگ علی شوکتی جانشین فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج خلخال ضمن تاکید بر مطالعه وصیت نامه شهدا در جهت یادگیری خطی مشی شهدا به نوجوانان حاضر در این مراسم، گفت: هدف از این طرح آشنایی با کارگروهی، تعاون و تقویت حس مسئولیت پذیری بوده و با یادگیری و همکاری با با دیگر افراد روحیات کارگروهی در تک تک افراد رشد کرده و این خود یک نوع پیشرفت در کارهای شخصی افراد است.

همچنین مستقیم حسینی  رئیس آموزش و پرورش نیز شرکت در کارهای سازندگی و فعالیت در گروهای سازندگی را نوعی فعالیت تربیتی دانست و افزود: بعد اصلی این نوع فعالیت ها بعد تربیتی است و هدف کلی از این نوع فعالیت‌ها پرورش فکر و روح نوجوانان و دانش آموزان برای انجام کارهای گروهی است.

در جریان این مراسم سرگرد حجت‌ دهقان مسئول بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه خلخال گفت: این طرح با نام مبارک شهید عجمیان با هدف زیباسازی و شاداب سازی مدارس در سرتاسر کشور در حال انجام بوده و  ۱۱۰ هزار مدرسه در سر تا سر کشور توسط دانش آموزان بسیجی و به همت بسیج دانش‌آموزی، اداره آموزش پرورش و همکاری گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی در دست اقدام است.

وی افزود : این طرح در ۸ مدرسه از سطح شهرستان خلخال و با کمک ۵۰ نفر از دانش آموزان بسیجی و در طی ۱۰ روز  رنگ آمیزی و نوسازی خواهد شد. 
در پایان این مراسم از دانش‌آموزان فعال در گروهای جهادی و بسیج دانش‌آموزی تقدیر و به رسم یادگاری هدایایی اهدا شد.

انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • آغاز طرح نوسازی مدارس در خلخال

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وسه منهای هفت