سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 316
  • بازدید: 24
  • 1403/05/26 - 20:36:57

امام جمعه خلخال:

مساجد پایگاه سیاسی مسلمانان است

مساجد پایگاه سیاسی مسلمانان است

امام جمعه خلخال گفت: مساجد به عنوان پایگاه اجتماعی، اقتصادی و سیاسی مسلمین یاد بوده که همواره باید پویا و برای پیشبرد اهداف اسلام و مسلمین به کار گرفته شوند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، حجت الاسلام سید رضا قدسی در نماز جمعه خلخال با تاکید بر پرهیز ازتبعیض در خصوص مراجعین ادارات گفت: سهولت در پرداخت تسهیلات به افراد ثروتمند و سختگیری در دادن وام به افراد کم درآمد از اعمال بسیار خلاف قانون و شرع است که خلخال نیز خارج از این تخلفات نیست.

خطیب جمعه خلخال با  گرامی داشت  سالروز ورود آزادگان عزیز به میهن اسلامی اظهار داشت؛ آزادگان سال‌ها بهترین اوقات جوانی و طراوت عمر خود را در اسارت و به سختی گذراندند و با پروردگار خود معامله کردند. 

او گفت: آزادگان سرافراز و خانواده‌های آنان با صبر و استقامت خود روی اسلام را سفید و آبرو برای اسلام و مسلمین به ارمغان آوردند.

حجت الاسلام قدسی با اشاره به روز جهانی دنیای مجازی گفت: متاسفانه استفاده نامتعارف از فضای مجازی ،در جامعه امروزی خانواده‌های ایرانی را از هم دور، روابط عاطفی را تضعیف و فرزندان به جای یاد گرفتن تربیت از اولیا راه خود را از فضای مجازی یاد می‌گیرند. 

وی با گرامی داشت روزجهانی مسجد از مساجد به عنوان پایگاه اجتماعی، اقتصادی و سیاسی مسلمین یاد کرد که همواره باید پویا و برای پیشبرد اهداف اسلام و مسلمین به کار گرفته شوند. 

وی با انتقاد ازنحوه برخورد هیئت امنای مساجد دراجرای برنامه ها درمساجدگفت: اعضای هیئت امنا باید حول محور امام جماعت مسجد فعالیت کنند.

انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • مساجد پایگاه سیاسی مسلمانان است

برچسب‌ها

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وپنج منهای نه