سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 315
  • بازدید: 27
  • 1403/05/25 - 08:42:21

در محل امامزاده سید دانیال خلخال برگزار شد؛

ویزیت رایگان ۳۰۰ نفر در طرح لبخندنگاه

ویزیت رایگان ۳۰۰ نفر در طرح لبخندنگاه

ویزیت بیش از ۳۰۰ نفر و تجویز ۲۰۰ عینک رایگان به نیازمندان در امامزاده سید دانیال خلخال به نام طرح لبخند نگاه اجرا شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، ویزیت بیش از ۳۰۰ نفر و تجویز ۲۰۰ عینک رایگان به نیازمندان در امامزاده سید دانیال خلخال به نام طرح لبخند نگاه اجرا شد.

در جریان این طرح حجت الاسلام والمسلمین مهدی ستوده مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل در جمع خبرنگاران از اجرای خوب این طرح خبرداد و گفت: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های خلخال و کوثر با همکاری گروه جهادی منهاج و اتحادیه عینک سازان تهران در قالب برنامه لبخند نگاه اقدام به ویزیت ۳۰۰ نفر از نیازمندان و تجویز بیش از ۲۰۰ عینک به صورت رایگان نمودند.

وی اظهار کرد: با شناسایی جامعه هدف و غربالگری میدانی چشم نیازمندان با پیگیری‌های متعدد و با دعوت از این گروه جهادی شهرستان خلخال جهت فعالیت این عزیزان انتخاب شد و در آستان مقدس امامزاده سید دانیال این اقدام صورت پذیرفت.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل خاطر نشان کرد: لازم به ذکر است که انتخاب فریم عینک توسط خود فرد صورت می‌گرفت که این اقدام جهادی و خدا پسندانه در حدود ۱۰ میلیارد ریال آورده داشت.

وی افزود: در کنار این اقدام جهادی و با حضور استاد احمد ابوالقاسمی قاری بین المللی دو برنامه تلاوت در امامزاده سید دانیال،کارگاه تخصصی با قاریان خلخال و قرائت قرآن در حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل در مسجاد امام جعفرصادق از جمله اقدامات قرآنی بود که صورت پذیرفت.

در اجرای این برنامه امور قرآنی سازمان تبلیغات استان اردبیل،ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال و دانشکده علوم پزشکی خلخال همکاری داشتند.


انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • ویزیت رایگان ۳۰۰ نفر در طرح لبخندنگاه

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
شانزده به‌اضافه هفت