سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 314
  • بازدید: 25
  • 1403/05/25 - 08:21:05

همزمان با تمام نقاط استان اردبیل؛

کاروان راهیان نور خلخال عازم غرب کشور شد

کاروان راهیان نور خلخال عازم غرب کشور شد

کاروان راهیان نور دانش‌آموزی خلخال در سال تحصیلی ۱۴۰۲ـ۱۴۰۳ این شهرستان را به مقصد مناطق عملیاتی در منطقه غرب کشور ترک کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، صبح امروز کاروان راهیان نور دانش‌آموزی خلخال در سال تحصیلی  ۱۴۰۲ـ۱۴۰۳ این شهرستان را به مقصد مناطق عملیاتی در منطقه غرب کشور ترک کرد. 

سرهنگ علی شوکتی جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه خلخال در جمع خبرنگاران و در آیین بدرقه رسمی کاروان راهیان نور خلخال از اعزام ۱۴۰  دانش‌آموز دختر مدارس متوسطه خبرداد و گفت: این کاروان با بکارگیری از چهار دستگاه اتوبوس و چند دستگاه خودرو سبک پشتیبانی جهت بازدید از مناطق عملیاتی در غرب کشور در استان آذربایجان‌غربی عازم شد.

وی در ادامه گفت: هدف از اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی در غرب کشور تجدید میثاق دانش‌آموزان نوجوان با آرمان‌های شهدای والامقام جنگ تحمیلی و امام راحل، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و آشنایی نسل جوان جامعه با نحوه زندگانی و رشادت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه خلخال اضافه کرد: این سفر۲ روزه بوده و دانش‌آموزان از مناطق عملیاتی حاج عمران ، پیرانشهر و یادمان‌های شهید کاوه ، شهید باکری و تمرچین در مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور بازدید خواهند کرد.

وی  اظهار کرد: بسیج در هر مقطعی از تاریخ نماد ایثار و از خودگذشتگی است.

سرهنگ شوکتی به تقدیم بیش از ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: شهید فهمیده‌ها و شهید بالازاده‌ها دانش‌آموزان بسیجی بودند که در خط مقدم با تأسی از فرمان ولایت در جبهه‌ها حضور یافتند.

انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • کاروان راهیان نور خلخال عازم غرب کشور شد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
هفده به‌اضافه سه