سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 309
  • بازدید: 52
  • 1403/05/22 - 09:22:07

در بیست و یکمین روز از مرداد ماه؛

نمایشگاه اسوه بسیج در خلخال برگزار شد

نمایشگاه اسوه بسیج در خلخال برگزار شد

سومین دوره از نمایشگاه اسوه بسیج خلخال با حضور امیر سرتیپ محمدرضا زینالی از ستاد مشترک نیروهای مسلح کشور و جمعی از مسئولین خلخال افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، سومین دوره از نمایشگاه اسوه بسیج خلخال در محل حوزه بسیج شهری حضرت امام خمینی (ره) و با حضور امیر سرتیپ محمدرضا زینالی از ستاد مشترک نیروهای مسلح کشور و جمعی از مسئولین خلخال افتتاح و در معرض دید عموم مردم قرار گرفت. 

در جریان مراسم سرهنگ جواد نوروزی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال گفت:این نمایشگاه سومین نمایشگاه اسوه بسیج این شهرستان است که به همت و پشتکار بسیجیان خواهر و برادر گردآوری شده است.

وی ضمن تقدیر از همه تلاشگران و دست‌اندرکاران راه‌اندازی این نمایشگاه افزود : در سومین دوره از نمایشگاه اسوه بسیج خلخال آثار فرهنگی و هنری بسیجیان در معرض دید و نمایش گذاشته شده است. 

بازدید از همه غرفه‌های نمایشگاه ،اجرای سرود توسط گروه سرود خواهران بسیجی، آتش زدن پرچم اسرائیل و همچنین تجلیل امیر سرتیپ محمدرضا زینالی از اعضای گروه سرود از جمله برنامه‌های اجرا شده در مراسم افتتاحیه نمایشگاه اسوه بسیج خلخال بود.

 همچنین امیر سرتیپ زینالی به همراه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خلخال وجمعی از فرماندهان سپاه با حضور در منزل خانواده شهید کاویانی از شهدای مدافع حرم،از خانواده این شهید گرانقدر دلجویی کردند.

انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • نمایشگاه اسوه بسیج در خلخال برگزار شد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌ونه منهای یک