سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 303
  • بازدید: 40
  • 1403/05/21 - 14:16:16

استاندار اردبیل:

متقاضیان نهضت ملی مسکن خلخال صاحبخانه می‌شوند

متقاضیان نهضت ملی مسکن خلخال صاحبخانه می‌شوند

استاندار اردبیل گفت: با تعیین تکلیف ۲۵۰ نفر از متقاضیان ثبت نام کرده برای برخورداری از نهضت ملی مسکن ، همه متقاضیان ثبت نام شده این مسکن در خلخال صاحب خانه خواهند شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، سید حامد عاملی در جمع خبرنگاران و درحاشیه سفر روز شنبه به خلخال و بازدید از روند احداث قطعه ۱۹۲ واحدی از طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان گفت: تعداد متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن درشهرستان خلخال ۷۱۴ متقاضی است که تاکنون ۲۵۰ نفر است این متقاضیان بلاتکلیف بودند که با توجه به تصمیمات امروز اداره کل مسکن و راه شهرسازی استان نسبت به تامین زمین و انتخاب پیمانکار برای ساخت این ۲۵۰ واحد اقدام خواهد کرد.

وی در ادامه اظهار کرد: ۴۴۵ واحد از مجموع واحدهای مسکونی واجدین شرایط ثبت‌نام شده نهضت ملی مسکن این شهرستان از سوی بنیاد مسکن استان اردبیل در۲ منطقه از شهر خلخال درحال احداث است.

عاملی همچنین دربازدید از پروژه ساماندهی رودخانه هروچای خلخال گفت: بخش‌هایی از ساماندهی هروچای شهر خلخال انجام شده است.

وی ادامه داد:در صورت آمادگی شهرداری خلخال برای اجرای این پروژه ۴۰ میلیارد ریال از اعتبارات شهرستانی و ۵۰ میلیارد ریال از اعتبارات استانی تخصیص خواهد یافت تا پروژه در پایان سال جاری به پیشرفت فیزیکی قابل توجهی برسد.

همچنین با حضور استاندار اردبیل و جمعی از مدیران اجرایی استان پروژه ۶۰ واحدی نهضت ملی مسکن در پشت بیمارستان امام خمینی شهر خلخال امروز افتتاح و در اختیار احبان این واحد‌ها قرار گرفت.

انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • متقاضیان نهضت ملی مسکن خلخال صاحبخانه می‌شوند

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست به‌اضافه پنج