سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 30
  • بازدید: 74
  • 1403/03/01 - 17:38:48

فرمانده سپاه خلخال:

رئیس جمهور کشور در تمام طول خدمت خود جانانه درکنار مردم ماند

رئیس جمهور کشور در تمام طول خدمت خود جانانه درکنار مردم ماند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال گفت: شهید سید ابراهیم رییسی رئیس جمهور کشور در تمام طول خدمت خود جانانه درکنار مردم ماند و در راه اسلام جاودانه شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، صبح امروز دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال، نماینده ولی فقیه سپاه خلخال،جانشین فرماندهی سپاه خلخال و دیگر مسئولین با سیدجواد یحیی‌زاده فرماندار خلخال  در پی حادثه تلخ سقوط بالگرد و شهادت رئیس جمهور و جمعی از همراهان خدمتگزار کشور در ساختمان فرمانداری برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام فیاض تمجید نمایندگی ولی فقیه سپاه خلخال به ابعاد این حادثه اشاره کرد و گفت:این حادثه تلخ یک‌واقعه مصیبت بار است و تحمل این شهادت طبیعتا برای تمام مردم بسیار سخت و تلخ است اما این شهادت پاداش بزرگ خداوند به افراد با اخلاص و مومن است.

وی ضمن اعلام آمادگی برای اجرای تمام برنامه‌ها، مراسمات یادبود و گرامیداشت شهدای خدمت افزود: شخصیت مظلومانه  و پرتلاش رئیس جمهور در سالهای خدمت در تمامی زمینه‌ها کم رنگ جلوه داده شده است و این وظیفه مهم اهالی رسانه و مردم است که در تبیین دستاوردهای و ابعاد شخصیتی والای این شهید بزرگوار تلاش کنند.

نمایندگی ولی فقیه سپاه خلخال در پایان صحبت های خود برگزاری مراسمات گرامیداشت در سطح شهر را یک امر مهم تلقی کرد و افزود: تلاش دشمن و رسانه‌ها معاند و دشمن برای تخریب شهید سید ابراهیم رییسی نشان از جایگاه والای این شهید در پیش برد اهداف انقلاب اسلامی و تحقق تمدن نوین اسلامی در سطح جهان است و این وظیفه مهم برای تببین و روشنگری خدمات ارزنده این شهید عزیز در طول زمان خدمت خود را چندین برابر می‌کند.

در جریان این مراسم سرهنگ جواد نوروزی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال نیز ضمن عرض تسلیت به اعضای فرمانداری شهرستان خلخال این مصیبت عظیم را بسیار دردناک دانست و گفت: شهید سید ابراهیم رییسی رئیس جمهور کشور در تمام طول خدمت خود جانانه درکنار مردم ماند و در راه اسلام جاودانه شد.

وی به ورود حکیمانه مقام معظم رهبری در بجث مدیریت کشور و کنترل وضع موجود اشاره کرد و تصریح کرد: نگاه عمیقانه و حکیمانه رهبر انقلاب در کنترل وضعیت دولت و دیگر مسائل مهم جاری در کشور نشان از اقتدار و صلابت رهبر معظم انقلاب اسلامی را نشان می‌دهد.

همچنین فرماندار خلخال ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت رئیس جمهور مردمی و محبوب کشور ایران یکی از خصوصیات مهم این شهید را مردمی بودن و داشتن روحیه جهادی دانست و گفت: شهید آیت‌الله سید ابراهیم رییسی همیشه در تمام صحنه‌ها در کنار مردم بود و این شاخصه یکی از دلایل محبوبیت این شهید بزرگ بود.

انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • رئیس جمهور کشور در تمام طول خدمت خود جانانه درکنار مردم ماند

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
شانزده منهای چهار