سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

یک‌شنبه 18 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 3
  • بازدید: 177
  • 1403/02/27 - 09:41:39

همزمان با هفته کرامت برگزار شد؛

ویژه مراسم گرامیداشت ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر درخلخال

ویژه مراسم گرامیداشت ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر با حضور پرشورمردم و دختران شهرستان خلخال در سالروز میلاد حضرت معصومه(س) برگزار شد.

ویژه مراسم گرامیداشت ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر درخلخال
به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، »، ویژه مراسم گرامیداشت روز ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خلخال، با هدف گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) و احیا و ترویج جایگاه والای دختران و زنان ایرانی در جامعه برگزار شد.

درابتدای این مراسم اجرای صحنه ای سرود در وصف جایگاه والای حضرت معصومه(س) و  روز دختر توسط گروه سرود مدارس شهرخلخال برگزار شد.

همچنین برگزاری مسابقات پرسش و پاسخ توسط عمو روحانی و پرسیدن سوالاتی در خصوص احکام نماز و حجاب و عفاف در قسمت‌های جذاب ومفید این مراسم فرهنگی بود.

 در حین برگزاری این مراسم برنامه های مختلف دیگر اعم از: نمایش عروسکی،غرفه نقاشی کودکان با موضوع روز دختر، مسابقات تیراندازی کودکان، غرفه‌های فرهنگی‌اجتماعی‌خانوادگی و فروشگاه فروش محصولات فرهنگی از دیگر برنامه های متنوع این مراسم بود.

در جریان این مراسم حجت الاسلام حسین مولاپور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خلخال در گفتگو با خبرنگار سلام خلخال

به مناسبت دهه کرامت  به برگزاری این مراسم و میلاد امام رضا (ص) و ولادت با سعادت حضرت معصومه (س اشاره کرد و تصریح کرد: هدف از برگزاری این مراسم  احیای مناسبت های مذهبی و ایجاد محیط شاد و مناسبی برای مردم شریف خلخال است.

وی در ادامه گفت: این برنامه ها با هدف بهره گیری از الگوی سبک زندگی رضوی و فضایل اخلاقی حضرت معصومه (س) در سطح شهر برگزار می شود و هدف ما از اجرای این برنامه ها اشاعه فرهنگ دینی و قرآنی و همچنین ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در میان دختران شهر است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خلخال در پایان صحبت های خود افزود: برنامه های متنوعی همچون مسابقه، نمایش، سرود، نورافشانی، عموروحانی، اهدای جوایز همراه با قرعه کشی، اردوی مادر دختری، زیارت پرچم مقدس آستان قدس رضوی و... از جمله این برنامه ها است که در راستای گرامیداشت دهه کرامت نیز اجرا شد..


انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • ویژه مراسم گرامیداشت ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر درخلخال

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
شانزده منهای پنج