سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 295
  • بازدید: 69
  • 1403/05/17 - 12:00:55

همزمان با روز خبرنگار؛

از خبرنگاران و اصحاب رسانه خلخال تجلیل شد

از خبرنگاران و اصحاب رسانه خلخال تجلیل شد

همزمان با گرامیداشت روز خبرنگار، از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان خلخال تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، صبح امروز همزمان با هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار و گرامیداشت روز شهید خبرنگار محمود صارمی، مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان خلخال در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خلخال برگزار شد.

در جریان این مراسم رویا کاظمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خلخال در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک این روز و گرامیداشت نام و یاد شهدای خبرنگار به خصوص شهیدخبرنگار محمود صارمی گفت: با تلاش و کوشش در عرصه آگاهی و تبیین درست مسائل روز کشور است که موفقیت به دست آمده و باید این اصل را تمامی خبرنگاران سرلوحه حرفه خود قراردهند.

وی خبرنگاران را طلایه دار جبهه آگاهی قلمداد کرد و گفت: خبرنگاران طلایه دار جبهه آگاهی و جز مهمترین و تاثیر گذارترین اشخاص در بیان اگاهی‌ها و زبان گویای مردم بوده و با پذیرش تمام سختی‌ها با همدلی و هم افزایی روشنگر مسیر پیشرفت هستند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خلخال در ادامه به بررسی مشکلات در حوزه خبری و فضای مجازی پرداخت و افزود: در فضای مجازی و با توجه به کثرت کانال های خبری در سطح شهرستان خلخال، مبحث عدم رعایت درج منبع و اخلاق خبرنگاری از مهمترین مشکلات این حوزه بوده که تعامل و ساماندهی این رسانه در دست اقدام است.

همچنین در جریان این مراسم بهرام نقی‌زاده پیشکسوت خبری شهرستان خلخال نیز به اهمیت رعایت اخلاق و اصول خبرنگاری تاکید کرد و افزود: امروز نقش خبرنگاران در بیان حقایق و درستی خبر بیشتر از گذشته دارای اهمیت بوده و باید صحت، درستی خبر و رعایت اخلاق خبرنگاری همچنان بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

دیدار دوستانه و تعامل با خبرنگاران، بررسی مشکلات راه اندازی سایت و صدور مجوز، بررسی کانال ها و رسانه های خبری در سطح شهرستان خلخال از دیگر موضوعات بررسی شده در این دیدار بود.

در پایان این مراسم از هفت نفر از خبرنگاران و زحمتکشان عرصه خبر در سطح شهرستان خلخال تجلیل به عمل آمد.


انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • از خبرنگاران و اصحاب رسانه خلخال تجلیل شد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
هفده به‌اضافه نه