سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 29
  • بازدید: 86
  • 1403/03/01 - 06:25:03

در واپسین روزهای اردیبهشت ماه رخ داد؛

داستان تکراری آبگرفتگی معابر شهر خلخال+فیلم

داستان تکراری آبگرفتگی معابر شهر خلخال+فیلم

طی بارش شدید باران خیابان‌ها و معابر شهر خلخال دچار آبگرفتگی شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»،  طبق اعلام وضعیت نارنجی در استان اردبیل، بارش باران از ساعت سه بعدازظهر روز گذشته آغاز و تا ساعت ۶ بعدازظهر ادامه‌دار بود که این خود باعث آب‌گرفتگی معابر و خیابان‌های اصلی در شهر خلخال شد.

 آب‌گرفتگی در خیابان سی‌متری قدس، میدان ولیعصر، خیابان دانشگاه، بلوار مصطفی خمینی و خیابان ۱۷ شهریور این شهر به حدی بود که خودروها نیز با به‌سختی تردد و عبور و مرور عابرین نیز با مشکلاتی همراه شده بود.



آبگرفتگی در خیابان آیت الله شهید مدنی و کوچه شهید محمود اصدق

در همان ساعات اولیه بارش باران خیابان‌های منتهی به دفتر امام‌جمعه شهر خلخال و خیابان شهید مدنی، به دلیل عدم رعایت درست شیب بندی خیابان‌ها و اختلاف ارتفاع ساختمان‌ها با سطح خیابان، حجم آب‌های سطحی خروجی از کانیو بیرون‌زده و با جاری‌شدن در این خیابان موجب اختلال در رفت‌وآمد شهروندان و خودروها شد.


داستان تکراری آبگرفتگی خیابان ۱۷ شهریور در خلخال 

 طبق آخرین جستجو و رصد وضعیت آب گرفتی معابر، هم‌زمان با بارش باران در همان ساعات آغازین، بلوار ۱۷ شهریور خلخال جنب هنرستان باهنر، حجم بالایی از آب‌های سطحی در این خیابان مشاهده شد که عدم رعایت اجرای زیرساخت‌های صحیح در تخلیه آب و همچنین شیب بندی نادرست در این محل کانیوها و محل خروجی آب پاسخگوی این حجم از آب نیست.

 قابل‌توجه است با پیگیری‌های انجام شده و مطالبات صورت‌گرفته از نهادهای ذی‌ربط همچون شهرداری و فرمانداری این محل در تمام بارش‌های شدید باران با این وضعیت همراه بوده است.


انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • داستان تکراری آبگرفتگی معابر شهر خلخال+فیلم

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وهشت منهای چهار