سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 284
  • بازدید: 31
  • 1403/05/13 - 08:20:58

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان اردبیل عنوان کرد:

احداث درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی در خلخال

احداث درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی در خلخال

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان اردبیل از احداث درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی خلخال با اعتباری بالغ بر ۲ هزار میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، دکتر مهدی نیک سیرت روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری جلسه هماهنگی برای آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث درمانگاه تخصصی خلخال در جمع خبرنگاران احداث درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی خلخال با اعتباری بالغ بر ۲ هزار میلیارد ریال خبر داد وگفت:  پروژه ساختمان جدید درمانگاه تامین اجتماعی خلخال در مرحله بارگذاری اسناد مناقصه برای انعقاد قرارداد با پیمانکار واجد شرایط است و با صدور پروانه ساخت از سوی شهرداری به زودی عملیات اجرایی این پروژه آغاز می‌شود.

وی در ادامه اظهار داشت: پروژه درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی خلخال با سه هزار مترمربع زیربنا شامل بخش‌های مختلف درمانی بوده و برای تکمیل پروژه و تجهیز آن بالغ بر دو هزار میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات سازمان تامین اجتماعی کشور هزینه خواهد شد.

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان اردبیل بیان کرد: این پروژه در محل درمانگاه سابق تامین اجتماعی خلخال احداث خواهد شد و با بهره‌برداری از آن بیش از ۴۰ هزار نفر از اهالی این شهرستان که زیر پوشش بیمه‌ تامین اجتماعی هستند از امکانات و مزایای آن بهره‌مند خواهند شد.

وی افزود: هم اکنون دراستان اردبیل ۶۳۰ هزار نفر زیرپوشش بیمه‌های تامین اجتماعی هستند که در پوشش خدمات درمانی این جمعیت ۲ بیمارستان درشهرهای اردبیل و پارس آباد و همچنین درمانگاه‌های تامین اجتماعی خلخال مشگین شهر ،نمین گرمی،یک پلی کلینیک در شهر اردبیل و در مجموع هفت مرکز درمانی فعالیت می‌کنند.

انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • احداث درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی در خلخال

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
دو منهای نه