سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 277
  • بازدید: 29
  • 1403/05/11 - 18:12:08

مدیرکل مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل عنوان کرد:

افزایش ۳۹ درصدی تعهد آموزش مراکز فنی و حرفه‌ای استان اردبیل

افزایش ۳۹ درصدی تعهد آموزش مراکز فنی و حرفه‌ای استان اردبیل

مدیرکل مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل گفت: سال گذشته آموزش های ارائه شده در مراکز فنی و حرفه ای استان ۳۹ درصد بیش از تعهد تعیین شده برای استان بود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، صبح امروز رحیم یونسی در حاشیه بازدید از مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خلخال در جمع خبرنگاران به افزایش ۳۹ درصدی تعهد آموزش مراکز فنی و حرفه‌ای استان اردبیل اشاره کرد و گفت: در حالی که تعهد آموزش مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل در سال گذشته ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار نفرساعت بود با تلاش و فعالیت گردانندگان مراکز آموزش فنی حرفه‌ای استان این عدد به ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر ساعت افزایش یافت.

وی همچنین از راه‌اندازی کارگاه‌ها و مراکز جدید آموزش فنی و حرفه‌ای متناسب با نیاز بازار و افراد در مناطق مختلف استان از جمله راه‌اندازی خانه هوشمند در حوزه فن‌آوریهای نوین در اردبیل خبر داد و گفت: الگوی برش در خیاطی به صورت کامپیوتری از جمله بخشهای جدید راه‌اندازی شده در مراکز فنی و حرفه‌ای استان در سال جدید است.

مدیرکل مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل در ادامه از صدور ۴۲ مجوز راه اندازی مراکز آموزش فنی حرفه‌ای آزاد جدید در سال جاری در استان اردبیل خبر داد و افزود: همچنین در این راستا ۱۳۹ هزار پروانه فعالیت مهارت فنی در استان تمدید و همچنین ۳۹ هزار پروانه جدید صادر شد.

وی  همچنین با تبریک هفته ملی مهارت افزود :مرکز آموزش فنی حرفه‌ای استان اردبیل با ۱۹ مرکز و همچنین با بهره‌گیری از ۱۳۷مربی در در چهار حوزه کشاورزی فرهنگ‌وهنر صنعت و خدمات و در زمینه مهارت آموزی کارآموزان و علاقمندان به یادگیری مهارت‌های فنی و حرفه‌ای فعالیت دارد.

انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • افزایش ۳۹ درصدی تعهد آموزش مراکز فنی و حرفه‌ای استان اردبیل

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
شش به‌اضافه ده