سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 272
  • بازدید: 40
  • 1403/05/07 - 09:26:45

وصیت نامه شهید قنبر ابراهیمی؛

برادران به سوي جهاد هجرت کنید

برادران به سوي جهاد هجرت کنید

به سوي جهاد هجرت کن تا ،مجاهد و يک مهاجر باش. روکن به سوي خدا. بسوي عشق به سوي خونين شهر. به سوي سوسنگرد. به سوي مهران. به سوي دزفول .آري ياران خدا رفتند و جاي تحمل نيست.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، شهید قنبر ابراهیمی در سال 1341 در دامنه ی سر سبز کوه آق داغ در روستای کوچک کرکزلو از توابع بخش خورش رستم خلخال در یک خانواده ی مذهبی و مستضعف فرزندی چشم به جهان هستی باز کرد.

شهید قنبر ابراهیمی دوران خردسالی خویش را در دامن پر مهر و عطوفت مادر مهربانش آغاز کرد و موقع کار مادرش، خواهر بزرگش بسان یک دسته گل او را در بغلش نگه می داشت و رفته رفته بزرگ و بزرگتر شد و از همان ایام طفولیت به جهت اعتقادات پاک مذهبی پدر و مادرش، نور معنویت در وجودش مشهود بود و نوید یک مرد خدایی را در آینده می داد.

در قسمتی از وصیت نامه این شهید آمده است: 

به سوي جهاد هجرت کن تا ،مجاهد و يک مهاجر باش. روکن به سوي خدا. بسوي عشق به سوي خونين شهر. به سوي سوسنگرد. به سوي مهران. به سوي دزفول .آري ياران خدا رفتند و جاي تحمل نيست .

حاميان قرآن کريم و ياوران اسلام کجاييد؟" ان ينصرکم الله فلا غالب لکم " اگر شما به سوي خدا برويد و با خدا باشيد هيچ نيرويي بر شما مسلط نخواهد شد. 

اي مسلمانان همه فنا هستند .اگر عالمي و عالمين هم فنايند، مگر عاملوني پس عاملون هم فنايند، مگر خالصيني ، شما هم از خالصين باشيد . امروز وقت شعار نيست ،وقت عمل است. 

مردان عمل هميشه بيدارند. انشاء الله که خون شهدا با عث بيداري خفتگان باشد .خون شهدا مانند چراغي روشنگر است که کاروان به مقصد مي رسانند .

انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • برادران به سوي جهاد هجرت کنید

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وسه منهای سه