سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 27
  • بازدید: 93
  • 1403/02/31 - 12:56:49

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال:

شهادت پاداش مردان بزرگ خداست

شهادت پاداش مردان بزرگ خداست

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال گفت: این شخصیت بزرگ و مردمی حق خود به نظام و مردم کشور را به نحو عالی ادا کرد و شهادت پاداش مردان بزرگ خداست.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، به مناسبت شهادت رئیس جمهور محبوب و زحمتکش کشورمان آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانشان در پی سقوط بالگرد ، صبح امروز در مسجد جمعه شهر خلخال برگزار شد. 

در جریان این مراسم جمع کثیری از مسئولین اجرایی ادارات، نظامی، انتظامی، قضایی و مردم مومن ،ولایی و همیشه در صحنه خلخال برگزار شد آیاتی از قرآن کریم توسط قاریان حاضر در مراسم قرائت و همچنین مداحی و برپایی آیین سینه زنی و عزاداری در غم و سوگ شهادت رئیس جمهور فقید کشورمان و همراهان در سانحه هوایی ورزگان آذربایجان شرقی از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بود. 

در این مراسم حجت الاسلام فیاض تمجید مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال در گفتگو با خبرنگار سلام خلخال با گرامی داشت نام و یاد و رئیس جمهور فقید کشورمان آیت الله سید ابراهیم رئیسی از ایشان به عنوان شخصیتی بی‌نظیر در عصر حاضر یاد کرد و گفت: این شخصیت بزرگ و مردمی حق خود به نظام و مردم کشور را به نحو عالی ادا کرد و شهادت پاداش مردان بزرگ خداست. 

 وی با اشاره به خدمات شایسته آیت الله سید ابراهیم رئیسی در ایران اسلامی اظهار داشت : رئیس جمهور فقید کشورمان با تاسی از راه شهدا آقا حرکت در مسیر شهدا ،همواره در خدمت نظام اسلامی و مردم بود و هرگز خستگی نمی‌شناخت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال در پایان افزود: برخلاف سایر کشورهای جهان که با فقدان رئیس جمهور جامعه دچار آسیب و اخلال می‌شود ،ولی با وجود شهادت رئیس جمهور فقید خوشبختانه آرامش کامل بر جامعه کشور حاکم ،و جای هیچ گونه نگرانی برای اداره امور کشور نیست و این نتیجه تکیه کشور بر ولایت فقیه است.


انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • شهادت پاداش مردان بزرگ خداست

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
چهار به‌اضافه ده