سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

جمعه 27 مهر 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 268
  • بازدید: 44
  • 1403/05/05 - 14:58:11

امام جمعه خلخال:

فرهنگ وقف برای اقامه نماز در جامعه باید احیا شود

فرهنگ وقف برای اقامه نماز در جامعه باید احیا شود

امام جمعه خلخال گفت: فرهنگ وقف برای اقامه نماز و همچنین اصلاح نماز حضرت رسول الله در جامعه امروزی با تلاش همه مسئولین و مردم به نحو شایسته‌ای باید احیا شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، حجت الاسلام سید رضا قدسی در خطبه‌های امروز نماز جمعه با بیان اینکه نماز حضرت رسول الله در جامعه امروزی نیاز به اصلاح دارد؛ گفت: انتظار از همه دستگاه‌های فرهنگی ومردم تلاش برای احیای فرهنگ وقف برای توسعه اقامه نماز در جامعه امروزی به ویژه نسل نوجوان و جوان است. 

وی با پرداختن به اهمیت اقامه نماز جمعه در جامعه افزود :نماز جمعه به قدری در اسلام از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که یک سوره در قرآن به نماز جمعه اختصاص داده شده و همچنین در آیه‌ای از قرآن کریم به ذکر الهی در نماز جمعه تاکید شده است. 

خطیب جمعه خلخال با تاکید بر اینکه مسئولین باید قدردان مردم قدرشناس نظام اسلامی ایران باشند گفت: همه مسئولین با همه توان باید به فکر حل مشکلات مردم باشند و مسئولی که به فکر نگهداری میز و ریاست است به درد این جامعه نمی‌خورد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع نمایندگان مجلس افزود: انتظار از رئیس جمهور منتخب انتخاب وزرای شایسته برای خدمت شایسته به مردم کشور و نظام و بر اساس شاخص‌های اعلام شده از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.

درپایان نمازجمعه امروز خلخال با احداث لوح سپاس ازخادمین نمازجمعه تجلیل شد.
انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • فرهنگ وقف برای اقامه نماز در جامعه باید احیا شود

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
هفت به‌اضافه سه