سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

جمعه 27 مهر 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 267
  • بازدید: 60
  • 1403/05/04 - 09:34:17

نگاهی به مطالبات شهروندان خلخال؛

تفرجگاه اندبیل، چشم انتظار رسیدگی مسئولین

تفرجگاه اندبیل، چشم انتظار رسیدگی مسئولین

خدمات شهروندی از گذشته‌های دور جزء مهمترین مطالبات مردم خلخال بوده است یکی از این مطالبات نبود سرویس بهداشتی سالم و مکان‌های تفریحی مجهز برای مردم به ویژه گردشگران منطقه اندبیل است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، شهرستان خلخال یکی از نقاط مهم گردشگری استان اردبیل است که در جنوب استان واقع شده و هرساله در تمامی فصول مقصد گردشگران ایرانی و خارجی است.

خلخال با توجه به مجاورت با استان گیلان دارای ظرفیت‌های ویژه گردشگری است،اما متاسفانه به دلیل عدم رسیدگی درست به معدود مکان‌های تفریحی در سطح شهرستان، خلخال هر ساله شاهد مشکلاتی از این دست است.

عدم توجه و سهل‌انگاری مسئولین خلخال در رسیدگی درست و به موقع به این مکان‌ها به خدمات شهری در سطح شهرستان نیز سرایت کرده به‌طوری‌که نبود سرویس بهداشتی در سطح شهر است به عنوان یکی از مطالبات مهم مردم خلخال تبدیل شده است.

تفرجگاه اندبیل که از سالیان پیش همیشه میزبان گردشگران ایرانی بوده است امروز بر اثر کم توجهی مسئولین مربوطه از تب و تاب گردشگری افتاده و به مکانی عمومی تبدیل شده در حالیکه با رسیدگی به این منطقه گردشگر پذیر شاهد جذب گردشگر و به دنبال آن رونق اقتصادی در منطقه می شدیم چراکه این منطقه دارای ظرفیت‌های بالقوه‌ بسیاری مانند تأسیس پیست اسکی و تله‌کابین است.

سرویس بهداشتی این مکان با توجه به تأسیس در سالیان پیش هنوز نیمه‌تمام رهاشده و نبود درب ورودی، سیستم آبرسانی و ساخت‌وساز ناقص، متاسفانه به گردشگرگریزی این منطقه قوت بخشیده است.

انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • تفرجگاه اندبیل، چشم انتظار رسیدگی مسئولین

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
دو منهای نه