سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

جمعه 27 مهر 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 266
  • بازدید: 41
  • 1403/05/03 - 17:51:59

همزمان با تمام نقاط استان اردبیل؛

کاروان راهیان‌نور خلخال عازم غرب کشور شد

کاروان راهیان‌نور خلخال عازم غرب کشور شد

عصر امروز همزمان با تمام نقاط استان اردبیل آیین بدرقه رسمی کاروان راهیان غرب کشور با حضور جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، عصر امروز همزمان با تمام نقاط استان اردبیل  آیین بدرقه رسمی کاروان راهیان غرب کشور با حضور جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد.

در جریان این مراسم حجت الاسلام و المسلمین فیاض تمجید مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال در جمع خبرنگاران گفت: کاروان راهیان نور بسیج محلات خلخال شامل ۱۸۰ نفر است که در قالب ۴ اتوبوس به همراه چندین خودروی پشتیبانی  امروز این شهر را به مقصد مناطق عملیاتی در غرب کشور ترک کرد.

وی در ادامه گفت: هدف از اعزام كاروان راهيان نور  به مناطق عملياتي در غرب كشور تجديد ميثاق بسیجیان محلات با آرمان هاي شهداي والامقام جنگ تحميلي و امام راحل ، ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه و آشنايي نسل جوان جامعه با نحوه زندگاني و رشادت هاي رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است.

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه با تقدير از همكاري مسئولان دستگاه هاي اجرايي خلخال در امر اعزام كاروان هاي راهيان نور به مناطق عملياتي در غرب و جنوب كشور افزود: سفر امروز كاروان راهيان نوراين شهرستان 2 روزه بوده و بسیجیان در اين سفر از مناطق عملياتي حاج عمران ، پيرانشهر و يادمان هاي شهيد كاوه و شهيد باكري در مناطق عملياتي غرب كشور بازديد خواهند كرد.
انتهای خبر/ج

انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • کاروان راهیان‌نور خلخال عازم غرب کشور شد

برچسب‌ها

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وسه منهای هفت