سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 257
  • بازدید: 37
  • 1403/04/28 - 07:19:21

رئیس اداره مخابرات خلخال:

توسعه فیبر خانگی خلخال در دست اقدام است

توسعه فیبر خانگی خلخال در دست اقدام است

رئیس اداره مخابرات خلخال گفت: توسعه فیبر خانگی یکی از درخواست های شهروندان بوده که طی تفاهم نامه فی مابین مخابرات منطقه اردبیل و شهرداری خلخال در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، محسن فیضی رئیس اداره مخابرات خلخال همراه با سید جواد یحیی‌زاده فرماندار خلخال و کارشناسان حوزه اقتصادی و اجتماعی فرمانداری و رئیس اداره برق از توسعه فیبر خانگی در معابر خلخال بازدید کرده و گفت: توسعه FTTH یا همان فیبر خانگی یکی از درخواست‌های شهروندان بوده که طی تفاهم‌نامه مابین مخابرات منطقه اردبیل و شهرداری خلخال منعقد شده این طرح در حال اجرا و نظارت از سوی اداره مخابرات در معابر خلخال در حال انجام است.

وی دامه داد: واگذاری و اجرای طرح‌های دسترسی دوربین‌های سطح شهر و مراکز حساس شهرداری از طرف مخابرات برای شهرداری به‌صورت رایگان اجرا خواهد شد.

رئیس اداره مخابرات خلخال یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های فیبر نوری خانگی به‌روزترین فنّاوری اینترنت خانگی عنوان گفت: سرعت و کیفیت استفاده از این فنّاوری قابل‌مقایسه با فنّاوری‌های ADSL و VDSL نمی‌باشد.

 وی در ادامه اظهار کرد: اجرای توسعه شبکه فیبر توسط مخابرات طی گام‌های مختلفی برای کل شهر انجام خواهد شد که در گام اول به طول ۵ کیلومتر برای کوچه‌های منتهی به خیابان آیت‌الله یکتایی، کوچه‌های منتهی به اصدق و مدنی، کلیه کوچه‌های شهرک آزادگان، خیابان کارگر شمالی، کوچه‌های اطراف مسجد علی بن ابی طالب و کوچه‌های منتهی به باشگاه ۹ دی اجرا خواهد شد.

انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • توسعه فیبر خانگی خلخال در دست اقدام است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
ده منهای هفت