سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 254
  • بازدید: 40
  • 1403/04/27 - 09:54:53

با هدف مقابله با بیماری‌ها صورت گرفت؛

اردوی جهادی دامپزشکی در خلخال

اردوی جهادی دامپزشکی در خلخال

اردوی جهادی دامپزشکی خلخال با همکاری سپاه خلخال و جهادکشاورزی با نام شهدای راه خدمت شهید رئیس جمهور برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، اردوی جهادی دامپزشکی خلخال با همکاری سپاه بسیج و جهادکشاورزی با نام شهدای راه خدمت شهید رئیس جمهور برگزار گردید. 

در جریان برگزاری این اردوی جهادی سرهنگ علی طاهری مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال در گفتگو با خبرنگار سلام خلخال به اهداف برگزاری این اردوهای جهادی اشاره کرد و گفت: در این اردوی جهادی خدمات آموزشی، درمان دام و طیور، سمپاشی جایگاه و بدن دام و واکسیناسیون دام سبک و سنگین  انجام شد.

وی ادامه داد: از دیگر اهدف برگزاری این اردوی جهادی دامپزشکی ارائه خدمت بیشتر به دامداران مناطق روستایی و کنترل بیماری‌های مشترک بین انسان و دام، تامین فرآورده‌های ‌سالم بهداشتی و در نهایت افزایش تولید است که در طول سال به مناسبت‌های مختلف ملی مذهبی برگزار می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال افزود: طی این عملیات تعداد دو هزار و ۲۷۵ رأس دام بر علیه بیماری تب برفکی، ۷۸ قلاده سگ بر علیه بیماری هاری واکسیناسیون، تعداد ۱۵ هزار و ۷۰۰ رأس دام بر علیه انگل‌های خارجی سم‌پاشی و تعداد سه هزار و ۵۵۰ قطعه مرغ بر علیه بیماری نیوکاسل واکسینه شدند.


انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • اردوی جهادی دامپزشکی در خلخال

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وسه منهای دو