سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 244
  • بازدید: 42
  • 1403/04/24 - 18:20:38

همزمان با هشتمین روز از ماه محرم؛

نیروهای نظامی و انتظامی خلخال همنوا با مردم خلخال عزاداری کردند

نیروهای نظامی و انتظامی خلخال همنوا با مردم خلخال عزاداری کردند

همزمان با هشتمین روز از ایام عزاداری محرم نیروهای نظامی و انتظامی خلخال با تشکیل دسته عزاداری وحضور در خیابان‌های این شهر عزاداری کرده و درماتم امام حسین (ع) بر سر و سینه زده و اشک ماتم ریختند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، نیروهای نظامی و انتظامی خلخال از مقابل ناحیه مقاومت بسیج سپاه حرکت ودر ادامه‌ مسیر در خیابان ۱۷ شهریور تا میدان آزادی شهر خلخال آئین عزاداری را برگزار کردند.

در جریان این مراسم حجت الاسلام سید رضا قدسی امام جمعه خلخال در این مراسم با اشاره به عظمت نهضت عاشورا و تاثیر آن در ماندگاری اسلام و شکل‌گیری انقلاب اسلامی و دوام و بقای نظام اسلامی ایران گفت: یکی از ویژگی‌های ماه محرم، رسیدن به بصیرت است و بصیرت ملت ایران خار چشم دشمنان شده است.

وی ادامه داد: دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب از حضور ملت در آئین‌های عزاداری ، فرهنگی ، مذهبی و معنوی هراس دارند و همیشه برای کم‌رنگ کردن مراسم مذهبی کشور تلاش کرده‌اند ولی مردم بابصیرت ، انقلابی و ولایتمدار همیشه در پیروی از ولایت پیشقدم بوده‌ و نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کرده‌اند.

امام جمعه خلخال در ادامه سخنان خود به فرمایشات  امام جعفر صادق(ع)  در خصوص جایگاه والای حضرت عباس(ع) اشاره کرد و گفت: حضرت عباس(ع) شناختشان نسبت به امام زمان خویش بسیار بالا بود و این نشان از ایمان و بصیرتش کامل حضرت ایشان را می‌رساند.

وی عشق و علایق مردم به مقام والای حضرت عباس(ع) در طول ۱۴۰۰ سال را نشان از ثابت قدمی و کنار زدن هوای نفس حضرتش دانست واظهار کرد: امروزه ما نیز باید با کنار زدن هوای نفس منش، کردار و رفتار خود را همانند حضرت عباس(ع) کنیم.

وی با اشاره به عزم ملت انقلابی ایران در حضور گسترده در عزاداری‌های محرم امسال افزود: محرم هرگز کم‌رنگ نشده و همچون جریانی سیل‌آسا خواب از چشم دشمنان نظام و انقلاب خواهد ربود.
انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • نیروهای نظامی و انتظامی خلخال همنوا با مردم خلخال عزاداری کردند

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وشش منهای دو