سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

جمعه 30 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 233
  • بازدید: 43
  • 1403/04/22 - 12:38:20

امام جمعه خلخال:

وظیفه حساس مادران و پدران تربیت صحیح فرزندان است

وظیفه حساس مادران و پدران تربیت صحیح فرزندان است

وظیفه حساس مادران و پدران تربیت صحیح صحیح فرزندان بوده به طوری که آشنایی با اعمال واجب انسان ها یعنی نماز، روزه، زکات و... و عمل به آنها از وظایف مهم پدران و مادران است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، صبح امروز همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی با حضور پرشور مادران و فرزندان عاشق آستان عصمت و طهارت در شهر خلخال برگزار شد.

 در جریان این مراسم حجت الاسلام سید رضا قدسی امام جمعه خلخال به اجتماع برزگ شیرخوارگان حسینی اشاره کرد و گفت: اجتماعات حسینی همه نشان از بیداری قلب‌ها و عشق و ارادت شیعیان و دلباختگان حضرت ابا عبدالله حسین(ع) بوده که باید قدردان آن بود.

وی در ادامه به مهمترین اصل قضیه یعنی تربیت فرزندان پرداخت و تشریح کرد: فرزندان بزرگ ترین سرمایه های ما هستند و باید فرزندانمان را با سیره آل الله بیشتر از گذشته آشنا کنیم.

امام جمعه خلخال ادامه داد: وظیفه حساس مادران و پدران تربیت صحیح صحیح فرزندان بوده به طوری که آشنایی با اعمال واجب انسان ها یعنی نماز، روزه، زکات و... و عمل به آنها از وظایف مهم پدران و مادران است.

 همچنین در جریان این مراسم قرائت شعر و دکلمه خوانی توسط خانم کریم‌پور در وصف باب الحوائج حضرت علی اصغر(ع) و برپایی آیین سوگواری توسط مادحین شهرستان خلخال از دیگر برنامه های اجرا شده در این همایش بود.

 این مراسم همزمان با تمام نقاط کشور و با حضور نزدیک به دو هزار 500 نفر از مادران وشیرخوارگان حسینی در مصلی امام خامنه‌ای شهر خلخال برگزار شد.

انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • وظیفه حساس مادران و پدران تربیت صحیح فرزندان است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
هفده منهای شش