سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

جمعه 30 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 229
  • بازدید: 38
  • 1403/04/21 - 21:05:34

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل:

غرب فرهنگ برهنگی و مفاهیم ضد انسانی را ترویج می‌کند

غرب فرهنگ برهنگی و مفاهیم ضد انسانی را ترویج می‌کند

در حالی که فرهنگ غرب بی‌هویتی، برهنگی و مفاهیم ضد انسانی را ترویج می‌کند، در مکتب اسلام بر حفظ ارزش‌های انسانی و الهی تاکید شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، به نقل از ایرنا حجت‌الاسلام حسین علیی ظهر پنجشنبه در سوگواره احلی من‌العسل در حسینیه ثارالله سپاه اردبیل، اظهار کرد: از اول پیروزی انقلاب اسلامی و بر اساس ماهیت نظام اسلامی ما که بر گرفته از فرهنگ غدیر، عاشورا و انتظار است استکبار جهانی تلاش می‌کند تا این مفاهیم و مبانی ارزشی را مغایر با اهداف انسانی و بشریت توصیف کند.

وی تصریح کرد: در حالی که فرهنگ غرب بی‌هویتی، برهنگی و مفاهیم ضد انسانی را ترویج می‌کند، در مکتب اسلام بر حفظ ارزش‌های انسانی و الهی تاکید شده و اصول تربیتی نیز بر همین مبنا شکل گرفته که ضرورت دارد نسل نوجوان و جوان ما اصالت و حقانیت آن را درک کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: نبرد جبهه حق و باطل امروز نیز همچون عصر امام حسین (ع) ادامه دارد و امروز یزید زمان همان رژیم صهیونیستی و سران استکباری آمریکا است که اجازه نمی‌دهند حتی زنان و کودکان از حق اولیه زیست سالم و آزادانه بهره‌مند شوند.

وی اظهار کرد: در تقابل این جبهه قطعاً پیروز حقیقی امت اسلامی و مسلمانان خواهند بود چرا که دشمن نتوانسته در طول تاریخ بر حق، عدالت‌خواهی و منش درست ائمه اطهار صدمه و یا خدشه‌ای را وارد کند.

حجت‌الاسلام علیی نوجوانان را به درک حقیقی و درست از نهضت حسینی به دور از هرگونه جنبه‌های ظاهری و برگزاری آئین‌ها و مناسک نمادین اشاره کرد و ادامه داد: در کنار همه این برنامه‌های عزاداری در ماه محرم و صفر که قابل احترام و تقدیر است، ضرورت دارد درس عاشورایی برای نوجوان و جوان ما به صورت شفاف، روشن و بر محور عقلانیت تبیین شود تا آنها نیز بدانند که امام حسین و یارانش برای چه و با کدام عناصر عقلایی سعی کردند در برابر یزید و یزیدیان بایستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: فراتر از ظواهر باید حقیقت پیام عاشورا به نسل‌های آینده منتقل شود که در این زمینه نهاد تعلیم و تربیت وظیفه خطیری بر عهده دارند تا در ابعاد مختلف این درس و پیام ارزشمند را منتقل کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل حضرت قاسم‌بن حسن را نماینده نوجوانان در دشت نینوا و دفاع از امامت و رهبری صالح برشمرد و اضافه کرد: همان طوری که حضرت قاسم زیر بیرق ظلم نرفت، نوجوان امروز نیز باید با شناخت و معرفت حقیقی در مسیر اطاعت از رهبری شایسته حرکت کرده و بر حریت و آزادگی و دور بودن از هرگونه گناه و معصیت تاکید و توجه داشته باشند.

انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • غرب فرهنگ برهنگی و مفاهیم ضد انسانی را ترویج می‌کند

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
شانزده منهای چهار