سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

جمعه 30 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 228
  • بازدید: 52
  • 1403/04/21 - 19:23:13

همزمان با ایام هفته عفاف و حجاب؛

همایش واجتماع مدافعان حریم خانواده

همایش واجتماع مدافعان حریم خانواده

همایش واجتماع مدافعان حریم خانواده گرامی داشت ،یاد و خاطره شهدای سالروز مقابله با فرمان رضاخانی کشف حجاب و همچنین شهدای مدافع عفاف و حجاب در خلخال برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، همایش واجتماع مدافعان حریم خانواده گرامی داشت ،یاد و خاطره شهدای سالروز مقابله با فرمان رضاخانی کشف حجاب و همچنین شهدای مدافع عفاف و حجاب در خلخال برگزار شد.

در جریان این مراسم حجت الاسلام فیاض تمجید مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خلخال در سخنانی با بیان اهمیت عفاف و حجاب در جامعه ،گفت : تاکید موکد اسلام به حفظ عفاف و حجاب فارغ از هرگونه جنسیت در جوامع بشری است. 

وی اظهار داشت: عفاف و حجاب موجب آرامش جامعه جذابیت و امنیت بانوان بوده ،بنابراین در قرآن و اسلام به حفظ حجاب به عنوان یکی از عوامل مهم تحکیم بنیان خانواده بسیار تاکید شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خلخال در ادامه گفت: اهمیت اسلام به بانوان به حدی است که یک سوره از قرآن به بانوان اختصاص داده شده و همچنین در قرآن کریم بصراحت از دو بانو به عنوان الگوی بانوان جهان نام برده شده است.

وی با گرامی داشت ۲۱ تیرماه و سالروز سالروز قیام مردم ایران اسلامی علیه فرمان رضاخانی مبنی بر کشف حجاب اجباری در جامعه آن روز افزود: در همین روز بسیاری از افرادی که در مقابل فرمان رضاخان قیام کرده بودند به شهادت رسیدند و یاد و خاطره این شهدا را ما امروز گرامی می‌داریم.

حجت الاسلام تمجید  با گرامی داشت ایام عزاداری ماه محرم از برگزاری آیین‌های مختلف سوگواری مردم در مناطق مختلف خلخال تقدیر کرد.
انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • همایش واجتماع مدافعان حریم خانواده

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وسه به‌اضافه دو