سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 226
  • بازدید: 50
  • 1403/04/21 - 09:08:27

به منظور پایش پیشرفت پروژه صورت گرفت؛

تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان بودجه نسبت به آسفالت جاده کلور_درام

تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان بودجه نسبت به آسفالت جاده کلور_درام

در آخرین بازدید مجمع نمایندگان استان اردبیل از پروژه مذکور مقرر شد مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان نسبت به آسفالت بخشی از مسیر اقدام ‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»،  وحید کنعانی به اتفاق مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل ، فرماندار خلخال ، بخشدار شاهرود و جمعی از کارشناسان از پروژه کلور به درام در قطعات ۱ و ۲ بازدید کردند .

در جریان این بازدید پس از انجام توافقات لازم مقرر شد در کوتاه‌ترین زمان عملیات اجرایی ۴ کیلومتر ابتدایی این جاده از قشلاق دیز تا سه راهی جاده گلوزان و عملیات اجرایی بازگشایی ۸۰۰ متر نرسیده به روستای خساره بالا شروع و پیمانکار مشغول به کار و اعتبار لازم توسط راه و شهرسازی پرداخت گردد .

همچنین در جریان این بازدید مقرر شد پس از توافق با پیمانکار قطعه ۱ ، اجرای قطعه ۱ هم در فاز عملیاتی قرار گیرد. 

 دکتر وحید کنعانی نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سلام خلخال گفت: در راستای تامین اعتبار این پروژه مهم و حیاتی رایزنی ‌های لازم جهت اخذ بودجه از محل اعتبارات ماده ۵۶ صورت گرفته شده است.

وی در ادامه گفت: جلسه با مدیر عامل بانک مسکن در جهت تخصیص بودجه صورت گرفته و موافقت های مربوط اخذ شده است. 

نماینده مردم خلخال و کوثر افزود: در آخرین بازدید مجمع نمایندگان استان اردبیل از پروژه مذکور در تاریخ ۱۸ تیرماه ۱۴۰۳ مقرر شد از اعتبارات در اختیار وزارتخانه جهت پرداخت بدهی پیمانکار مبلغی با نامه نمایندگان اختصاص تا پیمانکار مربوطه عملیات اجرایی را هم در محل ۸۰۰ متر حد مرز خلخال و خساره درام شروع و هم با تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان نسبت به آسفالت بخشی از مسیر اقدام ‌نماید.


انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان بودجه نسبت به آسفالت جاده کلور_درام

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
شش منهای نه