سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

دوشنبه 26 شهریور 1403
  • گروه: اقتصادی
  • کد خبر: 22
  • بازدید: 51
  • 1403/02/30 - 14:10:57

منتخب مردم خلخال و کوثر مطرح کرد:

ایجاد اشتغال در منطقه با راه‌اندازی کارگاه‌های زودبازده و کسب‌و‌کارهای خانگی

ایجاد اشتغال در منطقه با راه‌اندازی کارگاه‌های زودبازده و کسب‌و‌کارهای خانگی

منتخب مردم خلخال و کوثر گفت: سرمایه گذاری در خلخال و کوثر در قالب کارگاه‌های زودبازده و کسب و کارهای کوچک و خانگی رونق خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، دکتر وحید کنعانی در حاشیه بازدید از محل سرمایه گذاری در حوزه کفش با برند شیما گفت: باتوجه به رایزنی و پیگیریهای صورت گرفته در ماه‌های اخیر با سرمایه گذاران مختلف خصوصا با فعالان در تولید کفش با برند شیما و همچنین بازدید از محل اجرای این پروژه  با حضور نمایندگانی از کارخانه مزبور در خلخال و کوثر، مقررشد اقدامات لازم در جهت راه اندازی این محصول در خلخال و کوثر صورت گیرد. 

 منتخب مردم خلخال و کوثر یادآور شد: در صورت اجرایی شدن این پروژه ، ۲۰۰ تا ۲۵۰ نفر با درآمد مطلوب در چرخه اقتصادی ورود کرده و این خود دستاوردی بزرگ در راستای تحقق شعار سال است.

 وی در پایان تصریح کرد: این محصولات قابلیت تولید در کارگاه‌های کوچک و خانگی و در شیفت های مختلف را نیز دارد که در این راستا نیازمند حمایت تمام دستگاه‌های اجرایی جهت اشتغال بیشتر در شهرستان‌های خلخال و کوثر است .


انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • ایجاد اشتغال در منطقه با راه‌اندازی کارگاه‌های زودبازده و کسب‌و‌کارهای خانگی

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
شانزده به‌اضافه یک