سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

جمعه 30 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 214
  • بازدید: 46
  • 1403/04/19 - 09:07:21

همزمان با سفر اعضای مجمع نمایندگان استان اردبیل؛

2 هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های عمرانی خلخال و کوثر اختصاص یافت

2 هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های عمرانی خلخال و کوثر اختصاص یافت

در سفر اعضای مجمع نمایندگان استان اردبیل به شهرستان‌های خلخال و کوثر دو هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های عمرانی و زیرساختی این دو شهرستان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، در سفر اعضای مجمع نمایندگان استان اردبیل به شهرستان‌های خلخال و کوثر دو هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال اعتبار  به پروژه‌های عمرانی و زیرساختی این دو شهرستان اختصاص یافت.

در جریان این بازدید صدیف بدری رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل با اعلام این خبر گفت: از یک‌هزار میلیارد ریال اعتبار ملی پروژه راه میانه - میاندوآب، مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای کمک به ادامه اجرای پروژه‌های تونل خلخال به اسالم و همچنین کمربندی شهر خلخال تخصیص می‌یابد.

وی اظهار داشت: از این مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال به عنوان کمک در اختیار مجری طرح و پروژه تونل در جاده خلخال به اسالم قرار گرفته و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیز برای تکمیل پروژه کنارگذر شهر خلخال اختصاص می‌یابد.

صدیف بدری ادامه داد: همچنین ۱۰۰ میلیارد ریال برای ادامه عملیات اجرایی پروژه فاضلاب شهر خلخال در اختیار شرکت آب و فاضلاب استان قرار می‌گیرد ، ضمن اینکه شهرداری خلخال متعهد است برای اجرای این پروژه مجوز حفاری رایگان برای شرکت آب و فاضلاب صادر کند.

بدری در ادامه به زیرساخت‌های منطقه نمونه گردشگری ازناو خلخال پرداخت و گفت :۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد زیرساخت‌های منطقه نمونه گردشگری ازناو خلخال و ۱۰۰ میلیارد ریال نیز برای اجرای طرح هدایت آب‌های سطحی در اختیار شهرداری شهر خلخال قرار می‌گیرد.

وی افزود: در جریان سفر به شهرستان کوثر و بازدید از پروژه‌های اولویت‌دار این شهرستان هزار میلیارد ریال اعتبار برای ادامه عملیات پروژه پایاب سد گیوی ،۱۰۰ میلیارد ریال برای ساماندهی ورودی شهر کیوی و ۱۰۰ میلیارد ریال برای خرید ماشین‌آلات و تقویت ناوگان موتوری شهرداری گیوی اختصاص یافت.

انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • 2 هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های عمرانی خلخال و کوثر اختصاص یافت

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
یازده به‌اضافه پنج