سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 211
  • بازدید: 58
  • 1403/04/19 - 07:15:38

شهردار خلخال:

شهرداری‌ یک نهاد عمومی با ساختار خدماتی و اجرایی است

شهرداری‌ یک نهاد عمومی با ساختار خدماتی و اجرایی است

شهردار خلخال گفت: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به‌عنوان یک نهاد عمومی با ساختار خدماتی و اجرایی مبتنی بر مشارکت مردم، همواره موردتوجه بوده است.

  ودود محمدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، به گرامیداشت روز شهرداری و دهیاری پرداخت و گفت: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به‌عنوان یک نهاد عمومی با ساختار خدماتی و اجرایی مبتنی بر مشارکت مردم، همواره موردتوجه بوده و برای دستیابی به شاخصه‌های شهر و روستای توسعه‌یافته و پویا، نیازمند عزم و اراده جدی تمامی تلاشگران این عرصه است که با برنامه‌ریزی علمی، مسیر توسعه همه‌جانبه را هموار و فضایی مطلوب برای مردم فراهم کنند.

وی در ادامه به مهم‌ترین پروژه عمرانی یعنی ساماندهی رودخانه هیروچای باهدف ایجاد گردشگری در خلخال پرداخت و گفت: از ظرفیت رودخانه‌های عبوری از سطح این شهر جهت رونق و توسعه صنعت گردشگری استفاده خواهد شد.

شهردار خلخال اظهار کرد: عبور سه رودخانه از داخل شهر خلخال ظرفیت مناسبی را برای ایجاد امکانات گردشگری آبی در مرکز این شهر فراهم کرده و باید از این ظرفیت به نحو مناسبی استفاده شود.

وی در ادامه اضافه کرد: برای ساماندهی، دیوارکشی و کف‌سازی رودخانه هیروچای بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه خواهد شد.

 محمدی از ساماندهی هیروچای با تخصیص ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار خبر داد و گفت: این پروژه به طول ۶۵۰ متر و عرض ۲۴ متر از مسیر رودخانه هیروهایی در دست اجراست و علاوه بر لایروبی، دیوارکشی و کف‌سازی رودخانه، با ایجاد پیاده‌راه زمینه ترد عابرین پیاده در طول مسیر ۲ سمت رودخانه امکان‌پذیر خواهد شد.

شهردار خلخال افزود: درآمد محلی شهرداری خلخال جوابگوی طرح‌های عمرانی این شهر نبوده و مساعدت فرماندار و مسئولان ذی‌ربط استانی برای تأمین اعتبار موردنیاز این طرح باید در دست اقدام قرار گیرد.

شهردار خلخال افزود: در حال حاضر رودخانه‌های هیروچای، قیز باخان و نورعلی چای از مرکز شهر خلخال عبور می‌کند که ساماندهی این رودخانه‌ها اعتبارات کلانی نیاز دارد.

  انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • شهرداری‌ یک نهاد عمومی با ساختار خدماتی و اجرایی است

برچسب‌ها

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
هشت به‌اضافه چهار