سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 21
  • بازدید: 60
  • 1403/02/30 - 12:03:21

رئیس دادگستری خلخال:

گروه‌های کوهنوردی و تورهای گردشگری در ایام نیمه خرداد ساماندهی می‌شوند

گروه‌های کوهنوردی و تورهای گردشگری در ایام نیمه خرداد ساماندهی می‌شوند

رئیس دادگستری خلخال گفت: برای ساماندهی گروه‌های کوهنوردی و همچنین تورهای گردشگری که در ایام و مناسبت‌های خاص از جمله تعطیلات نیمه خرداد وارد این شهرستان می‌شوند بایدتصمیمات مناسبی از سوی مسئولین شهرستان از جمله صدور مجوز فعالیت اتخاذ شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، آرش جعفری درجلسه شورای فرهنگ عمومی خلخال به طرح ساماندهی گروه‌های کوهنوردی و همچنین تورهای گردشگری که در ایام و مناسبت‌های خاص از جمله تعطیلات نیمه خرداد اشاره کرد و گفت: نباید اجازه استفاده از ایام تعطیلات نیمه خرداد و ایام سالگرد ارتحال جانسوز امام خمینی (ره) برای سوء استفاده افرادی فرصت طلب و برای انجام کارهایی که مورد خواسته دشمن است، در مناطقی که درانتهای حوزه‌های استحفاظی شهرستان خلخال و استان گیلان قرارگرفته داده شود.

وی در ادامه مطرح کرد:برای ساماندهی گروه‌های کوهنوردی و همچنین تورهای گردشگری و استفاده بهینه همه گردشگران در ایام تعطیلات بیمه خرداد امسال و همچنین پیشگیری از هرگونه سوء استفاده‌های دشمن از این ایام نیازمند تشکیل جلساتی مشترک با مسئولین شهرستان‌های همجوار استان گیلان هستیم.

همچنین در جریان این جلسه سرهنگ جواد نوروزی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال در گفتگو با خبرنگار سلام خلخال نیزبا اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌های بسیار مناسب در طول ایام سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در سال گذشته از استمرار این برنامه‌ها در نیمه خرداد امسال خبردادو افزود: برنامه‌های پیش بینی شده امسال درهمه مناطق شهرستان اجرا خواهد شد.

وی در ادامه گفت: با توجه به استقبال گرم مسافرین و گردشگران شهرستان از ویژه برنامه‌های سال گذشته نیمه خردادسال قبلل بسیج شهرستان برای اجرای ویژه برنامه‌های گرامی‌داشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) امسال نیز برنامه‌ریزی کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال نیزبا اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌های بسیار مناسب در طول ایام سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در سال گذشته از استمرار این برنامه‌ها در نیمه خرداد امسال خبردادو افزود: برنامه‌های پیش بینی شده امسال درهمه مناطق شهرستان اجرا خواهد شد.

سرهنگ نوروزی در پایان صحبت‌های خود افزود: با توجه به استقبال گرم مسافرین و گردشگران شهرستان از ویژه برنامه‌های سال گذشته نیمه خردادسال قبلل بسیج شهرستان برای اجرای ویژه برنامه‌های گرامی‌داشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) امسال نیز برنامه‌ریزی کرده است.

انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • گروه‌های کوهنوردی و تورهای گردشگری در ایام نیمه خرداد ساماندهی می‌شوند

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
چهار به‌اضافه نه