سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 208
  • بازدید: 37
  • 1403/04/17 - 23:19:05

امام جمعه خلخال:

فرصت برای تربیت فرزندان به خوبی ایفا نشده است

فرصت برای تربیت فرزندان به خوبی ایفا نشده است

امام جمعه خلخال گفت: اگر چنانچه اولیا به وقت خود و به اندازه کافی برای تربیت فرزندان خود فرصت می‌گذاشتند امروزه با مشکل جدی تضاد فکری و اخلاقی و اولیا با فرزندان مواجه نمی‌شدیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، حجت الاسلام سید رضا قدسی صبح امروز در همایش سبک زندگی اسلامی با رویکرد طب اسلامی سنتی افزود: با وجودهمه تلاش‌هایی که در امر تربیت صحیح فرزندان در جامعه امروزی صورت می‌گیرد ،متأسفانه فرزندان امروزی جامعه با پا گذاشتن به سن تکلیف از زندگی سبک مورد استفاده و دلخواه اولیای خود فاصله می‌گیرند.

امام جمعه خلخال با بیان اینکه در ارتباط با فرزندان و همچنین تربیت فرزندان امروزی جامعه چندان موفق نبوده‌ایم اظهار داشت: اگر چنانچه اولیا به وقت خود و به اندازه کافی برای تربیت فرزندان خود فرصت می‌گذاشتند امروزه با مشکل جدی تضاد فکری و اخلاقی و اولیا با فرزندان مواجه نمی‌شدیم.

حجت الاسلام قدسی اظهار داشت: امروزه پرداختن به مسائل مادی ، جای معنویات را گرفته و بسیاری از خانواده‌ها به جای تقویت مهر و محبت در بنیان خانواده بیشتر به مسائل مادی خانواده پرداخته و این موضوع آنها را از مسائل معنوی و تربیت صحیح فرزندان دور می‌کند. 

در این مراسم که به همت حجت الاسلام سید امان الله میرزایی بنیانگذار متافیزیک نوین اسلامی ایران ،کمیته بانوان فرمانداری خلخال و همچنین بنیاد آبشار عاطفه‌های این شهرستان در مجتمع فرهنگی ،هنری ارشاد اسلامی برگزار شد ویژه برنامه‌های ایام ماه محرم از جمله مداحی و عزاداری اجرا و در پایان همایش ۳۵۰ بسته معیشتی شامل گوشت، برنج و ارزاق در بین خانواده های نیازمند و محروم خلخال توزیع شد.
انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • فرصت برای تربیت فرزندان به خوبی ایفا نشده است

برچسب‌ها

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
پنج به‌اضافه شش