سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 201
  • بازدید: 33
  • 1403/04/15 - 16:41:20

نماینده مردم خلخال و کوثر:

مشارکت حداکثری کمک به توسعه و آبادی کشور است

مشارکت حداکثری کمک به توسعه و آبادی کشور است

نماینده مردم خلخال و کوثر گفت: حضور در انتخابات امروز یک تکلیف شرعی، الهی و ملی برای اقتدار انقلاب و ایران اسلامی و همچنین موجب سربلندی کشور و کمک به عمران و توسعه جامعه است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، صبح امروز وحید کنعانی در ساعات اولیه اخذ رای با حضور در پای صندوق رای انتخابات را امری مهم در توسعه و آبادانی کشور دانست و گفت: حضور در انتخابات امروز یک تکلیف شرعی، الهی و ملی برای اقتدار انقلاب و ایران اسلامی و همچنین موجب سربلندی کشور و کمک به عمران و توسعه جامعه است.

وی در ادامه گفت: مردم منطقه و ایران اسلامی همان‌طور که در هشتم تیرماه با حضور در پای صندوق‌های رای، پشتیبانی خود را از انقلاب و نظام اسلامی به اثبات رساندند، انتظار می‌رود امروز هم این حمایت بی‌دریغ و همه‌جانبه را از انقلاب و نظام اسلامی تکرار کرده و به توسعه و آبادانی کشور کمک کنند.

نماینده مردم خلخال و کوثر اظهار کرد: هر رأی مردم نقش بسزایی در توسعه جامعه داشته و علاوه بر بالارفتن سطح اعتماد عمومی در جامعه، اقتدار و صلابت نظام با رأی مردم تأمین خواهد شد.

 وی در پایان به رعایت تقوای سیاسی و عدم دامن‌زدن به اختلافات در انتخابات پرداخت و افزود: متأسفانه تقوای سیاسی حلقه مفقوده در انتخابات بوده به‌طوری‌که اخلاق‌مداری و رعایت تقوا یکی از شاخصه‌های مهم در انتخابات است؛ بنابراین سلامت در انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار بوده و نباید فضای انتخابات به فضای دروغ و تهمت به دیگران تبدیل شود. 

انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • مشارکت حداکثری کمک به توسعه و آبادی کشور است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
هفت منهای شش