سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

جمعه 30 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 185
  • بازدید: 39
  • 1403/04/09 - 08:00:49

رئیس دادگستری خلخال:

فاز دوم کارخانه نئوپان خلخال در حال اجرا است

فاز دوم کارخانه نئوپان خلخال در حال اجرا است

رئیس دادگستری خلخال گفت: راه اندازی فاز دوم کارخانه نئوپان خلخال با سرمایه‌گذاری بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، آرش جعفری به راه اندازی فاز دوم کارخانه نئوپان خلخال اشاره کرد و گفت: راه‌اندازی پروژه فاز دوم این کارخانه با سرمایه‌گذاری بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه مشکلات اشتغال به عنوان دومین آسیب جدی شهرستان خلخال بوده تصریح کرد: فاز دوم کارخانه نئوپان با سرمایه‌گذاری بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان در حال اجرا و این واحد تولیدی توسط بخش خصوصی برای اشتغال حداقل ۱۸۰ نفر در حال تکمیل است.

رئیس دادگستری خلخال با تاکید بر حمایت همه‌جانبه از واحدهای اشتغالی در سطح شهر، تصریح کرد: باید کمک به این واحد که اشتغال را به بار خواهد داشت همه جانبه بوده و حمایت از این نوع بسترها که ظرفیت‌های خوب سرمایه گذاری در خلخال است، انجام گیرد.

وی یکی از اولویت‌های دادگستری خلخال را تسریع در پیگیری اشتغال جوانان تحصیل‌کرده و بیکار عنوان کرد و اظهار کرد: بیکاری و به دنبال آن فقر و در نهایت هزاران آسیب گریبان‌گیر خانواده‌ها است که پرونده‌های عظیمی در دادگستری تشکیل داده شده است. 

جعفری از پایان رسیدگی به پرونده مالی یک فرد با بیش از ۸۰۰ شاکی خبر داد و گفت: تمام وقت کارکنان دادگستری، قضات و بازپرسی، دادستانی  صرف رسیدگی و سرعت بخشی به امر رسیدگی این پرونده شده که گاها عدم نظارت دستگاه موجب افزایش کار و حجم عظیم آن در دادگستری می‌شود. 


انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • فاز دوم کارخانه نئوپان خلخال در حال اجرا است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
سیزده به‌اضافه سه