سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

جمعه 30 شهریور 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 184
  • بازدید: 49
  • 1403/04/08 - 14:09:01

مام جمعه خلخال گفت:

اولویت اول حضورحداکثری در انتخابات است

اولویت اول حضورحداکثری در انتخابات است

امام جمعه خلخال گفت: اولویت اول برای مردم در انتخابات را حضور گسترده در صحنه انتخابات و اولویت دوم را انتخاب اصلح است.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»،  حجت الاسلام سید رضا قدسی در خطبه‌های امروز نماز جمعه خلخال با اشاره به وارد شدن خسارات سنگین مالی به اهالی مورستان از توابع بخش مرکزی خلخال و در جریان بارندگی های شدید باران و جاری شدن سیل در منطقه در روزهای اخیر افزود : انتظار می‌رود ادارات و دستگاه‌های اجرایی دست‌اندرکار امدادرسانی به روستا با هماهنگی بیشتر زمینه را برای حل مشکلات سریع مردم و جمع‌بندی مشکلات فراهم کنند.

 وی با تقدیر از تلاش گرو های جهادی بسیج در محل حادثه و کمک جانانه و شبانه روزی به سیل زدگان روستای مورستان اظهار داشت تلاش این عزیزان بی‌وقفه بی‌ادعا و بسیار شایسته انجام می‌شود.

 خطیب جمعه خلخال با تقدیر از عوامل برگزاری انتخابات و نیز با دعوت از مردم جهت حضور گسترده پرشور و مشارکت بالا در انتخابات چهاردهمین دوره از ریاست جمهوری افزود: حضور حداکثری مردم در این دوره از انتخابات موجبات عزت، شوکت،تقویت ارکان و عظمت جمهوری اسلامی ایران را فراهم می‌کند.

 وی اولویت اول برای مردم در انتخابات را حضور گسترده در صحنه انتخابات و اولویت دوم را انتخاب اصلح اعلام کرد و افزود: رئیس جمهوری که توسط مردم انتخاب می‌شود باید فردی معتقد، تلاشگر ،دشمن شناس و مردمی بوده وبا تلاش خود زمینه را برای تشکیل دولت اسلامی برای منجی عالم بشریت حضرت امام زمان (عج) فراهم کند.
انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • اولویت اول حضورحداکثری در انتخابات است

برچسب‌ها

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
یازده به‌اضافه پنج