سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

جمعه 30 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 181
  • بازدید: 58
  • 1403/04/07 - 00:26:51

فرمانده سپاه خلخال عنوان کرد:

بسیج‌سازندگی و نیروهای جهادی در کنار مردم روستای مورستان

بسیج‌سازندگی و نیروهای جهادی در کنار مردم روستای مورستان

فرمانده سپاه ناحیه خلخال گفت: با توجه به حجم بالای سیل جاری شده در معابر این روستا کماکان امداد رسانی برای لای‌روبی معابر و منازل اهالی این روستا در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، با گذشت چندین روز از حادثه سیل روستای مورستان تمامی نیروهای امدادی از قبیل: اداره راه، بسیج سازندگی، گروه‌های جهادی و جمعیت هلال احمر به صورت تمام وقت در کنار مردم بوده و امداد رسانی به اهالی این روستا همچنان ادامه دارد.

در جریان این بازدید سرهنگ جواد نوروزی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه خلخال در گفتگو با خبرنگار سلام خلخال به جایگاه و حضور پررنگ بسیج سازندگی در تمام عرصه ها اشاره کرد و گفت: بسیج سازندگی شجره طیبه‌ای است که مانند جهاد سازندگی منشا خیر و برکات به ویژه برای مناطق محروم و دورافتاده بوده است.

وی در ادامه به حضور به موقع نیروهای امدادی و گروه‌های جهادی در محل وقوع حادثه خبر داد و گفت: با توجه به حجم بالای سیل جاری شده در معابر این روستا کماکان امداد رسانی برای لای‌روبی معابر و منازل اهالی این روستا در حال انجام است.

فرمانده سپاه ناحیه خلخال به پخش غذای گرم، خشکبار و مواد غذایی برای اهالی این روستا خبر داد و افزود: در روز‌های گذشته تعداد ۸۰۰ پرس غذای گرم و سه هزار نان در بین سیل زدگان پخش شده است.

وی در پایان افزود: حضور ۵ گروه جهادی برای خدمت رسانی به مردم سیل زده روستای مورستان در حال انجام است.

انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • بسیج‌سازندگی و نیروهای جهادی در کنار مردم روستای مورستان

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
نوزده به‌اضافه دو