سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

جمعه 30 شهریور 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 178
  • بازدید: 46
  • 1403/04/06 - 19:08:10

فرمانده سپاه استان اردبیل مطرح کرد:

تضعیف انتخاب یعنی خیانت به نظام

تضعیف انتخاب یعنی خیانت به نظام

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: هر فردی با هر عنوانی برای تضعیف انتخابات و یا و کمرنگ کردن حضور مردم در آن تلاش کند، خائن است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، ظهر امروز همزمان با نزدیک شدن به ایام انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، ویژه مراسمات چهلم شهدای خدمت همراه با نشست روشنگری و با حضور سردار غلامحسین محمدی اصل و مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه خلخال در مسجد مهدیه این شهر برگزار شد.

در جریان این مراسم سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل به ایام الله دهه ولایت اشاره کرد و گفت: روز عیدغدیر هم تبلور و نشان دهنده اصل ولایت مسلمانان بوده و مراسماتی که هر ساله در تمام نقاط کشور برگزار می‌شود خود ادامه دهنده مسیر ولایت و امامت است.

وی در ادامه جنگ هشت سال دفاع مقدس را تاسی از جنگ عاشورا دانست و اظهار کرد: جنگ هشت ساله فقط جنگ با یک کشور نبود بلکه جنگ با تمام کشورهای جهان بود.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل مسئله ایمان واقعی به خدا را دلیلی مهم برای پیروزی در جنگ هشت ساله دانست و گفت: با وجود تمام ناهمگونی ها و تمام مشکلات این تنها ایمان مردم ایران بود که باعث پیروزی در جنگ ۸ ساله شد.

وی مسئله جنگ نرم را در وضعیت کنونی بسیار حساس دانست و افزود: جنگی که امروزه کشور ما با آن درگیر است نوعی جنگ نرم بوده که نیاز به رصد و پایش دارد؛ چون‌که دشمن با استفاده از رسانه و القای دروغین واقعیت‌های جامعه سیع در برهم زدن افکار عمومی را داشته که این دارای پیچیدگی و خطراتی است.

سردار محمدی اصل در ادامه به شخصیت والای شهید رئیسی در حفظ وحدت و انسجام ملی پرداخت و عنوان کرد: شهید جمهور با رعایت تقوای سیاسی و عدم ورود به درگیری های حزبی و سیاسی باعث انسجام و اتحاد ملی شد که این خود یکی از ویژگی های مهم شهید رئیسی بود.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه برای یک مسلمان واجب است که برای انجام احکام شرعی خود یا مقلد و یا مجتهد باشد، عنوان کرد: همانطور که در مسائل شرعی ما مقلد و پیرو رهبر معظم انقلاب اسلامی و همچنین مجتهدین و علمای اعلام هستیم، در بحث انتخابات نیز واجب است که فتوای مجتهدین را برای حضور حداکثری در انتخابات مد نظر قرار دهیم.

وی از انتخابات پرشور و با مشارکت بالا به عنوان مظهر اقتدار و عظمت نظام اسلامی و نشانه ایران قوی یاد کرد و افزود: هر فردی با هر عنوانی برای تضعیف انتخابات و یا و کمرنگ کردن حضور مردم در آن تلاش کند، خائن است.

پخش کلیپ های سیاسی، شعرخوانی و حلقه های بصیرتی از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

انتهای خبر/ج

اشتراک‌گذاری

  • تضعیف انتخاب یعنی خیانت به نظام

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌ونه به‌اضافه شش