سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

جمعه 30 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 177
  • بازدید: 52
  • 1403/04/06 - 08:53:22

همزمان با روز عیدغدیرخم؛

اجتماع بزرگ علویون خلخال برگزار شد

اجتماع بزرگ علویون خلخال برگزار شد

همزمان باخجسته سالروز عید سعید غدیر خم، عید اکمال دین وعید امامت و ولایت، اجتماع بزرگ علویون خلخال برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، در مراسم اجتماع بزرگ علویون خلخال که عصر امروز سه‌شنبه پنجم تیرماه ۱۴۰۳ با عنوان مهمانی بزرگ عید غدیر خم در خیابان کارگر شمالی شهر خلخال و با حضور هزاران نفر از اهالی مؤمن، متعهد، ولایی و عاشق اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) برگزار شد.

 در جریان این مراسم حجت‌الاسلام سید رضا قدسی امام‌جمعه خلخال در سخنانی با پرداختن به اهمیت واقعه غدیر گفت: حضور هزاران نفر از اهالی خلخال در این مراسم را نتیجه محبت باطنی حضرت علی (ع) در دل‌های مردم و عاشقان اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) است.

وی در ادامه گفت: مبادا روزی دل‌های ما را از محبت امام علی (ع) و اهل‌بیت جدا کنند چرا که در روز قیامت همه انسان‌ها را با نام امام آنها خواهند شناخت

 حجت‌الاسلام سید رضا قدسی با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست‌جمهوری در روزمره هشتم تیرماه امسال مردم را به حضور گسترده و مشارکت بالا در این انتخابات برای تقویت اقتدار کشور و ارکان نظام اسلامی دعوت کرد.

 امام‌جمعه خلخال با تأکید بر اینکه غدیر یکی از اعیاد بزرگ مسلمانان است، گفت: غدیر یک جشن ابدی است و اجرای برنامه‌های مختلف در راستای معرفی غدیر اهمیت بالایی دارد و در این هفته برنامه‌های مختلف از جمله اطعام نیازمندان از سوی هیئت‌های مذهبی، دستگاه‌های اجرایی و برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی اجرا می‌شود.

 همچنین به همت دست‌اندرکاران برگزاری مراسم به‌خصوص اداره تبلیغات اسلامی، گروه‌های جهادی بسیج، شهرستان از میدان آزادی تا محل اجتماع علویون خلخال از مهمانان مراسم در موکب‌های برپا شده در طول مسیر با شیرینی، شربت و همچنین غذاهای گرم و سرد پذیرایی شد.

 برنامه‌های متنوعی از جمله قرائت شعر، سرود، مولودی‌خوانی توسط مداحان اهل‌بیت و شعرای آیینی از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بود.

 انتهای خبر/ج

اشتراک‌گذاری

  • اجتماع بزرگ علویون خلخال برگزار شد

برچسب‌ها

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وهشت منهای هفت