سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

جمعه 30 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 174
  • بازدید: 43
  • 1403/04/06 - 07:19:04

رئیس دادگستری خلخال:

با کوچکترین تخلف انتخاباتی برخورد جدی خواهد شد

با کوچکترین تخلف انتخاباتی برخورد جدی خواهد شد

رئیس دادگستری خلخال گفت: عوامل برگزاری انتخابات با رعایت کامل بی‌طرفی و پرهیزازهرگونه جانبداری از افراد یا گروه،زمینه را برای حضورحداکثری و مشارکت بالا درانتخابات فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، آرش جعفری درجلسه ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی خلخال با دعوت از مردم جهت مشارکت و حضور حداکثری درانتخابات چهاردهمین دوره از ریاست جمهوری اظهار کرد: دشمن برای کم‌رنگ کردن حضور مردم درصحنه انتخابات از همه توان وظرفیت خود استفاده می‌کند.

وی مجریان، ناظران، بازرسان، نامزدها و هواداران نامزدها را به درک حساسیت انتخابات فراخواند و گفت: درشرایطی که دشمن به دنبال القای ناکارآمدی نظام و نا امیدکردن مردم است، حضورحداکثری مردم توطئه دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد.

رئیس دادگستری خلخال در ادامه بیان کرد: عوامل برگزاری انتخابات، مردم و نامزدها ارکان برگزاری انتخابات هستند که با رفتارها و عملکرد قانونمند سلامت انتخابات را تامین و تضمین می‌کنند.

وی با تاکید برلزوم اتخاذ تمهیدات لازمج برای پیشگیری ازتخلف افزود: هرچند دستگاه قضایی با کوچک‌ترین تخلف انتخاباتی برخوردخواهد کردولی پیشگیری به عنوان کم هزینه‌ترین راهکارکاربردی در انتخابات است که می‌تواند ازبروز بسیاری از تخلفات انتخاباتی جلوگیری کند.

جعفری با تاکید برلزوم حفظ احترام و جایگاه همه نامزدهای تایید صلاحیت شده افزود: حفظ بی‌طرفی ازسوی مسئولان و عوامل برگزاری انتخابات به معنای بی‌مسئولیتی و یا بی‌تفاوتی نیست وهریک ازاین اعضا با حفظ کامل بی‌طرفی برای حضورحداکثری مردم درانتخابات تلاش کنند.

انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • با کوچکترین تخلف انتخاباتی برخورد جدی خواهد شد

برچسب‌ها

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وچهار به‌اضافه سه