سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

جمعه 30 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 168
  • بازدید: 46
  • 1403/04/03 - 08:54:26

با هدف احیای فرهنگ کتابخوانی

کتاب زندگی قرآن محور در خلخال رونمایی شد

کتاب زندگی قرآن محور در خلخال رونمایی شد

آیین رونمایی از کتاب "زندگی قرآن محور" تالیف سید محمد موذنی با حضوراعضای انجمن کتابخانه های عمومی خلخال،جمعی از نویسندگان، ادبا ،اساتید فرهنگ و ادب و خانواده مولف و ناشر کتاب برگزارشد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، آیین رونمایی از کتاب "زندگی قرآن محور" تالیف سید محمد موذنی با حضوراعضای انجمن کتابخانه های عمومی خلخال،جمعی از نویسندگان، ادبا ،اساتید فرهنگ و ادب و خانواده مولف و ناشر کتاب برگزارشد.

 در جریان این مراسم پروانه رضاقلی‌زاده مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل از برگزاری جلسات نقد و بررسی کتاب با حضور نویسندگان و ناشرین سرشناس استان خبرداد و گفت:  جلسات نقد و بررسی کتاب با حضور نویسندگان و ناشرین حائز اهمیت بوده و مراسمات مستمر آیین‌های رونمایی از کتابهای تازه منتشر شده کمک شایانی به احیای فرهنگ کتابخوانی خواهد کرد.

وی اظهار داشت :انتظار است که سایر دستگاه‌های اجرایی فرهنگی نیز در این امر خطیر با کتابخانه های عمومی مشارکت گسترده ای داشته باشند.

مریم محمدی مدیر کتابخانه‌های عمومی خلخال نیز در این مراسم گفت :کتاب زندگی قرآن محور بر اساس اصول اخلاقی قرآن در زمینه تربیت فرزند، آداب تعامل در اجتماع،آداب سلام گفتن و رعایت موازین اخلاقی در خانواده با اشاره مستقیم به آیاتی که دلالت بر وجوب حجاب و پوشش دارند بقلم سید محمد موذنی در انتشارات بلال خلخال تالیف شده است.

وی افزود :از تمامی نویسندگان و اساتید دعوت می شود جهت معرفی کتابهای تازه تالیف برای رونمایی و ادارات فرهنگی جهت مشارکت در امر رونمایی با کتابخانه عمومی هماهنگی و همکاری لازم را داشته باشند.

همچنین در این مراسم مرتضوی ناشر کتاب به موضوعات اخلاقی ، اسلامی کتاب اشاره کرد ومطالعه آن را با توجه به اسلوب  و نگارش ساده و روان  کتاب بر همه دوست داران مطالعه کتاب توصیه کرد.

انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • کتاب زندگی قرآن محور در خلخال رونمایی شد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست منهای چهار