سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 167
  • بازدید: 54
  • 1403/04/03 - 09:20:00

رئیس دانشکده علوم پزشکی خلخال عنوان کرد:

اعزام مادر باردار با هلیکوپتر به اردبیل

اعزام مادر باردار با هلیکوپتر به اردبیل

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی خلخال از اعزام یک مادر باردار ۳۲ هفته با استفاده از یک بالگرد به بیمارستان اردبیل خبر داد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، دکتر عمران خسروی از اعزام یک مادر باردار ۳۲ هفته با استفاده از یک بالگرد به بیمارستان اردبیل خبر داد و گفت: از اعزام در ساعت هشت و سی دقیقه صبح به همکار واحد دیسپچ ۱۱۵ وضعیت جسمانی یک مورد مادر باردار بدحال جهت اعزام گزارش می شود.

وی اظهار داشت: بلافاصله پس از هماهنگی با مرکز استان بالگرد هوایی درخواست و همکاران پایگاه۲ شهری سریعا در بیمارستان حاضرشده و پس از تحویل فرد اعزامی از بیمارستان با پایش مداوم مادر باردار به پدهوایی خلخال منتقل ،و با رعایت احتیاط مادر باردار با صحت و سلامت تحویل بالگرد داده شد و به یکی از بیمارستانهای اردبیل انتقال یافت.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی خلخال در ادامه بیان کرد: استفاده از بالگرد برای اعزام بیماران بدحال و یا مادران باردار تاکنون بارها موجب نجات جان مردم این شهرستان شده است.

 وی در پایان افزود: حضور مؤثر و به موقع بالگرد اورژانس و انتقال بیماران دچار شرایط اضطراری به مرکز شهرستان و استان امروز توانسته مرهمی بر مشکلات روستانشینان و نقطه امیدی برای آنان باشد چون در این چند سال در همه شرایط سخت در کمترین زمان بالگرد اورژانس هوایی در منطقه حاضر و به مردم خدمت رسانی کرده‌است.

انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • اعزام مادر باردار با هلیکوپتر به اردبیل

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وسه به‌اضافه ده