سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 164
  • بازدید: 49
  • 1403/04/02 - 14:37:20

بخشدار مرکزی خلخال مطرح کرد:

اجرای کامل طرح جی‌نف در روستاهای خلخال

اجرای کامل طرح جی‌نف در روستاهای خلخال

بخشدار مرکزی خلخال گفت: طرح پلاک کوبی و به هنگام سازی کد پستی با همکاری دهیاران در سطح روستاهای این بخش اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، سید حمدالله نقیب درنشستی با دهیاران، به اجرای کامل طرح پلاک کوبی اشاره کرد و خطاب به دهیاران گفت: دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاهای بخش مرکزی این شهرستان، مستلزم به همکاری بوده و همچنین اهالی ساکن در روستاهای این بخش نیز باید در اجرای این طرح یاری کنند.

وی اظهار داشت :با اجرای این طرح تمام واحدهای مسکونی روستایی دارای کد پستی هوشمند همانند کد ملی افراد شده و امکان دسترسی به اطلاعات آماری سکونت افراد ساکن در واحدهای مسکونی با استفاده از پلاک کد پستی هوشمند براحتی امکان‌پذیر می‌شود.

بخشدار مرکزی ادامه داد: علاوه بر سهولت در شناسایی محل سکونت افراد از طریق کد پستی جدید ، در زمان بروز حوادثی همچون آتش‌سوزی بازخوانی نیروهای امدادی از طریق اعلام تنها کد پستی واحد مسکونی به این واحدهای امدادرسان ممکن خواهد شد.

نقیب به اهمیت پلاک‌کوبی در شناسایی اماکن و سرشماری نفوس پرداخت و افزود: اهمیت این موضوع با توجه اجرای سرشماری نفوس و مسکن سال ۱۴۰۵ با استفاده از ظرفیت طرح کد پستی هوشمند از اهداف مهم این پروژه است.

بخشدار مرکزی خلخال با بیان اینکه بیش از ۸۵ درصد از سطح جنگل‌های استان اردبیل در شهرستان خلخال به خصوص نواحی واقع در بخش مرکزی این شهرستان قرار گرفته است ،دهیاران اعضای شورای اسلامی و مردم روستاها این بخش را به تلاش برای حفظ و حراست از جنگل‌ها و موهبت الهی و همچنین انجام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع آتش سوزی در سطح جنگل‌ها و مراتع این شهرستان فراخواند.

انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • اجرای کامل طرح جی‌نف در روستاهای خلخال

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وشش منهای هفت